شنبه 3 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زهرا دهقان: در بهترين شكل در لندن ظاهر مي‌شوم

بانوي كماندار المپيكي ايران، گفت: المپيك بزرگ‌ترين رويداد ورزشي است و من تمام تلاش خود را مي‌كنم كه بهترين عملكرد را در اين رقابت‌ها داشته باشم.

زهرا دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از كسب آخرين سهميه تير و كمان در بخش ريكرو انفرادي زنان، گفت: زماني كه مي‌خواستيم به اين رقابت‌ها اعزام شويم به كسب سهميه المپيك اميد داشتيم و من پيش از آن در تمريناتم تمام تلاش خود را كرده بودم. حتي زماني كه يك سري مسايل در فدراسيون پيش آمد و باعث ناراحتي ما شد. من و ساير ملي‌پوشان دست از تلاش برنداشتيم.

وي ادامه داد: گرفتن سهميه المپيك لطف خدا و دعاي پشت سر ما بود. سطح اين مسابقات بسيار بالا بود، چون برخي از تيم‌هاي مهم مانند ژاپن، آمريكا و مكزيك سهميه كسب نكرده بودند و اين موضوع مسابقات را سخت‌تر مي‌كرد، اما خوشبختانه توانستيم نتيجه‌ تلاش‌هاي خود را بگيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دهقان با بيان اين كه وضعيت تمريني ما در آمريكا تقريبا خوب بود، اضافه كرد: زماني كه از آمريكا برگرديم، تمريناتم را به صورت جدي‌تري ادامه مي‌دهم و تمام تلاش خود را مي‌كنم كه به بهترين شكل در المپيك ظاهر شوم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه خواسته‌اي از فدراسيون دارد؟ گفت: اميدوارم همه چيز خوب پيش برود و همه چيز دست به دست هم دهد تا من و آقاي وزيري بتوانيم با خيال راحت در زمان باقي مانده تا المپيك تير بيندازيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016