شنبه 3 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: تا انتخاب سرمربي نمي‌خوابم

مدير عامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از كساني كه مي‌گويند او براي جذب بازيكنان جديد پول‌هاي هنگفتي خرج كرده است، گفت: من از همه اين افراد قانونمندتر و متشرع ترم و اين پول‌ها را از طرق قانوني كسب كرده‌ام.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد رويانيان در مراسم افتتاح رسمي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در فصل دوازدهم ليگ برتر با انتقاد از كساني كه مي‌گويند براي به خدمت گرفتن بازيكنان جديد هزينه‌هاي زيادي انجام داده است، گفت: من از زماني كه به فوتبال آمدم، ديده‌ام كه برخي‌ها براي گرفتن جام هزار كار مي‌كنند. اين درست نيست كه قهرماني با بي اخلاقِي، ناجوانمردي و تطميع داوران و اين مسائل به دست بيايد. قهرماني به كسب جام نيست، بلكه قهرماني اين است كه بازيكنان با اخلاق باشند و هواداران با احترام تيم را تشويق كنند. من هم اگر فريادي در رسانه‌ها زده‌ام، تنها به خاطر دفاع از تيم و 30 ميليون هوادار است وگرنه هر كسي مي‌خواهد به من ناسزا بگويد، من كاري به اين حرف‌ها ندارم. ما براي گرفتن جام خودكشي نمي‌كنيم.

وي ادامه داد: ما امروز در كنار بازيكناني هستيم كه محبوب هواداران هستند. بازيكناني نظير كريمي و مهدوي كيا نه تنها در آسيا بلكه در دنيا محبوب هستند. همچنين ساير بازيكناني كه در پرسپوليس هستند، براي ما ارزشمندند و تك تك آن‌ها برايمان جام محسوب مي‌شوند.

مدير عامل پرسپوليس همچنين با اشاره به حضور محسن عاشوري به عنوان مربي پرسپوليس در غياب سرمربي اين تيم، گفت: از عاشوري تشكر مي‌كنم كه در شرايط سخت تيم را هدايت كرد و اكنون هم تمام كارهاي تيم از جمله بدنسازي، تمرين و ساير كارها به بهترين شكل انجام مي‌شود و ما اكنون بهتر از هر تيم ديگري كار مي‌‌كنيم.

رويانيان درباره سرمربي جديد پرسپوليس نيز هم گفت: من تا ديروز منتظر دنيزلي ماندم، چون وظيفه انساني‌ام اين حكم را مي‌كرد. او عاشق پرسپوليس است و بسيار دوست داشت كه امسال هم با تيم بماند، اما در نهايت كارها به گونه‌اي پيش رفت كه او ديگر در بين ما نباشد و حالا هم بايد فردي را به عنوان سرمربي جديد انتخاب كنيم كه شايسته پرسپوليس و نام بزرگش باشد و به هواداران هم اين قول را مي‌دهم كه شبانه روز به دنبال اين كار باشم و تا وقتي كه سرمربي جديد انتخاب نشده است، نخوابم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت‌هايش با بيان اين كه برخي از مي پرسند من اين پول‌ها را از كجا آورده‌ام و بازيكنان ملي‌پوش را چگونه جذب كرده‌ام؟ اظهار كرد: در جواب اين افراد بايد بگويم آن زماني كه آن‌ها مشغول دعوا با يكديگر بودند، من به دنبال كسب درآمد و پول براي فصل نقل و انتقالات بودم. من اين كار را از طرق قانوني انجام دادم و بايد بگويم كه من از همه قانونمندتر و متشرع‌تر هستم. من اين پول‌ها را از طريق وام، اسپانسر و خريد و فروش از طريق شركت‌هاي اقماري به دست آورده‌ام. بايد بگويم كه هم اكنون پرسپوليس در اربيل عراق ، مالزي و كشورهاي همسايه ايران شركت‌هاي تجاري داير كرده‌ و به زودي شركت هولدينگ پرسپوليس معرفي مي‌شود. پرسپوليس بايد بر روي پاي خود بايستد و ما اين كار را انجام خواهيم داد.

رويانيان ادامه داد: سال گذشته دو تيم در نقل و انتقالات رقابت مي‌كردند كه امسال پرسپوليس هم به آن‌ها اضافه شده است. بازيكناني هم كه به پرسپوليس آمده اند به خاطر بزرگي اين تيم آمده‌اند. پس چرا آقايان به آن‌ها توهين مي‌كنند و حرف مفت مي‌زنند و مي‌گويند كه آن‌ها به خاطر پول بيشتر به پرسپوليس آمده‌اند. پرسپوليس بزرگ‌ترين تيم آسيا است و بازيكنان از آمدن به آن افتخار مي‌كنند. تمام بازيكناني كه امسال به ما اضافه شده‌اند به عشق پرسپوليس، علي كريمي، مهدي مهدوي كيا و 30 ميليون هوادار اين تيم آمده‌اند. حتي پيش آمد كه برابر من به يكي از همين بازيكنان زنگ زدند و از او خواستند با 200 ميليون تومان بيشتر به تيم آن‌ها برود، اما آن بازيكن نپذيرفت و به عشق پرسپوليس در نزد ما ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير عامل پرسپوليس در ادامه با شدت بيشتري به انتقاد از كساني پرداخت كه او را متهم به پرداخت پول‌هاي هنگفت به بازيكنان كرده‌ بودند و افزود: چرا اين افراد شخصيت ملي‌پوشان ما را خراب مي‌كنند؟ چرا اين رفتارها در فوتبال ما بروز مي‌كنند؟ اين افراد از چه مي‌ترسند و نگران چه هستند كه حقيقت را نمي‌گويند؟ سوال من اين است كه چرا اين‌ها به بازيكنان توهين مي‌كنند. يك موي ملي‌پوشان ما به بازيكنان خارجي مي‌ارزد. امروز روز ولادت امام حسين (ع) است و من به همه مديران و دست اندركاران فوتبال توصيه مي‌كنم كه بازي زندگي ، اخلاق و انسانيت را نبازند! يك جام كه اگر آن را وزن كنيد، ارزش چنداني ندارد، نمي ارزد كه به خاطرش اخلاق را زير پا بگذاريم. ما بايد از مولا و سرورمان ياد بگيريم كه به يكديگر توهين نكنيم و با يكديگر با احترام رفتار كنيم.

وي همچنين افزود: پرسپوليس متعلق به همه ايران است و من هم خادم و نوكر هوادارانش هستم. همچنين براي آن كسي كه گفته رويانيان براي راضي كردن هواداران پول خرج مي‌كند، متاسفم و مي گويم كه هواداران تمام دارايي پرسپوليس هستند. به آقاياني هم كه براي كسب جام هر كاري مي‌كنند، مي گويم كه اگر قهرماني به جام گرفتن است، پس قهرماني مال شما. اما اگر قهرماني به جوانمردي و مردانگي است، پرسپوليس قهرمان است. امسال هر تلاشي كه مي‌‌كنيم و هر موفقيتي كه به دست بياوريم به امام زمان (عج) تقديم مي‌كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016