سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
21 مرداد» هادی عقيلی با ۶ گل بهترين مدافع گلزن ايران شد، ايلنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی عقيلی: کار با لازارونی و حضور در ليگ قطر باعث افتخار است


مدافع سابق سپاهان از اين که برای دومين فصل متوالی در ليگ ستارگان قطر مشغول به کار شد، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هادی عقيلی مدافع فصل گذشته العربی با عقد قراردادی يک ساله رسما به تيم قطر پيوست و در نشست خبری اين باشگاه قطری شرکت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عقيلی بعد از عقد قرارداد با تيم جديدش از اين که برای يک فصل ديگر در ليگ قطر باقی ماند ابراز خوشحالی کرد و گفت: اميدوارم که تجربه موفقيت آميزی در تيم قطر داشته باشم و بتوانم با همکاری ديگر بازيکنان تيم را به جايگاه قهرمانی برگردانيم. برای من افتخار است که يک فصل ديگر در ليگ قطر به بازی ادامه می‌دهم. در ليگ قطر بازيکنان و مربيان سطح بالايی که در فوتبال جهان نام‌های آشنايی دارند، مشغول به فعاليت هستند.

عقيلی که خبرهايی درباره پيوستن او به پرسپوليس وجود داشت، افزود: با پيشنهاد قطر موافقت کردم، چرا که لازارونی به من اعتماد داشت و اين انگيزه زيادی در من ايجاد می‌کند. علاقه و اعتماد مربی به يک بازيکن در او اعتماد به نفس و انگيزه به وجود می‌آورد. از اين که لازارونی به من اعتماد دارد، احساس افتخار می‌کنم اميدوارم که بتوانم در تيم جديدم نمايش خوبی داشته باشم.

عبدالله حامد دبيرکل باشگاه قطر هم در اين نشست خبری به ستايش از عقيلی پرداخت و گفت: عقيلی از بازيکنان شاخص تيم ملی فوتبال ايران است که در فصل گذشته نمايش خوبی با العربی داشت. او تجربه حضور در ليگ قطر را دارد و از امروز جزو خانواده ما شده است. مطمئنا با آمدن او تيم ما تقويت خواهد شد. باشگاه قطر به رياست شيخ حمد بن سحيم آل ثانی و ديگر اعضای هيات مديره از عقد قرارداد با عقيلی و ديگر بازيکنان جديد خوشحال هستند. اميدواريم که عقيلی نمايش خوبی در قطر داشته باشد، چرا که ما تشنه کسب جام و بازگشت به کورس قهرمانی هستم.

وی افزود: عقيلی بازيکن شاخص و با تجربه‌ای است. لازارونی پس از بازگشت به تيم از ما خواست تا با او قرارداد امضا کنيم که اين بيانگر شناخت خوب لازارونی از عقيلی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016