سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد نصرتی: بدقولی مسئولان تراکتورسازی باعث دلخوری‌ام شد، مدعی قهرمانی هستيم

خبرگزاری مهر ـ مدافع تيم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اينکه بدقولی مسئولان تراکتورسازی باعث ناراحتی و دلخوری‌اش شده است، گفت: به دليل سرماخوردگی و مصدوميت جزئی در تمرينات تيم شرکت نکردم.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دليل حاضر نشدنش در تمرينات تيم تراکتورسازی و همچنين پرداخت نشدن پيش قراردادش از سوی اين باشگاه ضمن بيان مطلب فوق گفت: پيش از اينکه به تراکتورسازی بيايم پيشنهادات مالی خوبی از باشگاه‌های ديگر مانند سپاهان و مس کرمان داشتم اما چون تراکتورسازی اولويت اولم بود به اين تيم پيوستم.

وی در ادامه افزود: قرار بود باشگاه تراکتورسازی ۳۰ درصد اوليه مبلغ قرارداد ما را پس از بازگشت از اردوی ترکيه پرداخت کند. من نيز به پيش قراردادی که باشگاه قرار بود به بازيکنان پرداخت کند نيازی شديد داشتم و مسئولان باشگاه را در جريان اين موضوع قرار داده و چند بار در خصوص آن تاکيد کرده بودم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مدافع باتجربه در همين خصوص افزود: متاسفانه وقتی از اردوی ترکيه برگشتم متوجه شدم باشگاه به درخواست من ترتيب اثر نداده است که همين موضوع باعث ناراحتی و دلخوری‌ام شد. با اين وجود طی سال‌هايی که فوتبال بازی می‌کنم آنقدر حرفه‌ای شده‌ام که اين موضوع روی عملکردم در تيمی که با آن قرارداد دارم تاثير نگذارد.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اينکه از امروز در تمرين سرخپوشان شرکت می‌کند، تاکيد کرد: من پس از بازگشت از اردوی ترکيه دچار سرماخوردگی شديد شدم، ضمن اينکه از ناحيه شست پا دچار مصدوميت جزئی شده و نمی‌خواستم مصدوميتم تشديد شود. البته کادر فنی تيم تراکتورسازی در جريان دلايل غيبت من در تمرين تيم بودند.

وی در خصوص نخستين ديدار تيمش در هفته اول رقابت‌های ليگ برتر مقابل تيم سايپا گفت: سايپا تيم خوب و يکدستی است اما ما هم امسال يکی از مدعيان قهرمانی ليگ هستيم، بنابراين بايد با شکست اين تيم گام اول را محکم برداريم.

نصرتی خاطر نشان کرد: ما به خوبی بدنسازی کرديم و تمرينات آماده سازی مناسبی را انجام داديم اما فقط دو ديدار تدارکاتی را انجام داده و زمان کافی برای انجام تمرينات تاکتيکی نداشتيم، بنابراين هماهنگی بين بازيکنان تيم کمی زمان بر خواهد بود اما مطمئن باشيد حداکثر تا هفته چهارم رقابت‌های ليگ برتر به هماهنگی ايده‌آل و مدنظر خود می‌رسيم.

ديدار تيم‌های فوتبال تراکتورسازی و سايپای البرز از هفته نخست دوازدهمين دوره رقابت‌های ليگ برتر ساعت ۲۰:۱۵ روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016