سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فريدون زندی: قلعه‌نويی برای قهرمانی آمده، با آمدن جباری تغيير اساسی در تيم به وجود نمی‌آيد

هافبک تيم استقلال معتقد است اگر سال گذشته از مصدوميت زيادی برخودار بوده و شرايط مطلوبی برای شرکت در بازی‌های ليگ نداشته به خاطر نداشتن بدنسازی خوب بوده است.

فريدون زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ارزيابی از وضعيت خود برای شرکت در نيم فصل اول رقابت‌های ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: سال گذشته به دليل بالا بودن ميزان جراحت و آسيب ديدگی‌ زانوی پايم شروع خوبی در ليگ نداشتم، اما پس از عمل جراحی و کار بدنسازی خوب امسال از لحاظ قوای جسمانی شرايط خوب و آرمانی برای ليگ برتر دارم. البته درست است هم اکنون سر حال و در تمرينات خوب جواب می‌دهم، اما اين شرايط در بازی مهم است که بتوانم بازی به بازی عملکرد موفقی داشته باشم.

وی انجام بدنسازی خوب قبل از شروع فصل را در موفقيت تيم بسيار کارآمد و نتيجه‌ بخش عنوان کرد و افزود: اگر تيمی قبل از شروع ليگ از بدنسازی خوبی برخوردار باشد نه تنها ميزان آسيب ديدگی‌ بازيکنان آن تيم در طول فصل کاهش پيدا می‌کند، بلکه نتايج کار مطلوب و قهرمانی نيم فصل را نيز رقم خواهد زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




زندی تاکيد کرد: استقلال امسال مربی بدنساز خوبی جذب کرده و طی چند هفته‌ گذشته تمرينات بدنسازی سنگينی را پشت سرگذاشته است. اميدوارم نيم فصل اول شروع خوبی برای من و ساير بازيکنان باشد.

وی همچنين در ارزيابی از کادر فنی تيم استقلال گفت: با شناخت خوبی که نسبت به قلعه نويی در تيم ملی و جام ملت‌های آسيا دارم، عملکرد وی راضی کننده و نتيجه‌ بخش است. به ويژه طی چند هفته‌ قبل از شروع فصل با تمرينات خوبی که با بازيکنان داشت مشخص است برای قهرمانی به تيم استقلال آمده و بارها اين مساله را در راس هر تيمی که قرار گرفته ثابت کرده است.

زندی اردوی آماده سازی ترکيه را مثبت ارزيابی کرد و خاطر نشان کرد: در مجموع اردوهای آماده سازی که در ساير کشورها برگزار می‌شود، به دليل استاندارد و بهتر بودن زمين‌های تمرينی آنها به نسبت ايران بهتر و شرايط مطلوب‌تری را از لحاظ آماده سازی برای فوتباليست‌ها دارد. از همه مهم‌تر بحث رفاقت بين بازيکنان است که در چنين اردوهايی سبب می‌شود تا بازيکنان با يکديگر هماهنگ‌تر شوند. البته خيلی‌ها به اين موضوع توجه ندارند، اما برای خود من مهم است که بازيکنان در اين گونه اردوها به هماهنگی لازم دست پيدا می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا فکر می‌کنيد در حال حاضر بازيکنان پس از گذراندن اين اردو به هماهنگی لازم رسيده اند يا خير؟ گفت: در آلمان معمولا بازيکنان پس از پنج تا شش هفته‌ کار بدنسازی به هماهنگی و نشاط لازم دست پيدا می‌کنند، اما در ايران اين مساله کمتر اتفاق می‌افتد، به طوری که در شروع ليگ برتر کيفيت بازی‌ها تا حدودی پايين است که تصور می‌کنم اين کاهش کيفيت به خاطر عدم هماهنگی بازيکنان و خسته بودن آنها از کار بدنسازی است، اما به مراتب و بازی به بازی بدن آنها بهتر جواب می‌دهد.

هافبک تيم استقلال با اظهار بی‌اطلاعی و عدم شناخت نسبت به عملکرد تيم آلومينيوم هرمزگان يادآور شد: چون شناختی نسبت به اين تيم ندارم اظهار نظر راجع به آن کار سختی است و نمی‌توان نظر خاصی پيرامون وضعيت تيم آلومينيوم ارائه داد.

وی همچنين در خصوص وضعيت تيم استقلال پس از اضافه شدن مجتبی جباری به ترکيب اين تيم گفت: جباری بازيکن بزرگی است و حضورش در تيم می‌تواند کمک کننده و اثربخش باشد، اما اين بدان معنی نيست که با اضافه شدن وی به ترکيب استقلال، اين تيم دچار تغيير و تحول اساسی می‌شود، بلکه جباری نيز يک مهره است و بايد بتواند خود را با ساير بازيکنان هماهنگ کند تا تيم به نتيجه‌ خوبی برسد.

زندی تاکيد کرد: به نظر من استقلال فصل گذشته نيز فصل بدی را نداشت چون با مشکلات زيادی از لحاظ مالی و مصدوميت روبرو بود. اين عوامل سبب شده بود تا فصل گذشته را با موفقيت سپری نکند، ولی در عين حال قهرمانی جام حذفی را به خود اختصاص داد و در ليگ قهرمانان آسيا نيز عملکرد نسبتا خوبی داشت.

اين هافبک تيم استقلال در پايان با ابراز خوشحالی نسبت به تمديد قراردادش بااستقلال خاطر نشان کرد: اميدوارم امسال شروع خوبی برای استقلال باشد و عدم موفقيت اين تيم را در فصل گذشته جبران کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016