جمعه 30 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنگ سنگ‌ها در کرج، سر و شيشه با هم شکست! حاشيه ديدار گهر و ملوان


خبرگزاری فارس: هواداران دو تيم فوتبال گهر زاگرس و ملوان انزلی با يکديگر درگير شدند و در اين بين سر يکی از تماشاگران شکست.

به گزارش خبرگزاری فارس، ديدار تيم‌های گهر درود و ملوان انزلی از هفته اول رقابت‌های ليگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته به ميزبانی ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که اين ديدار با حاشيه‌هايی همراه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* در بين دو نيمه هواداران دو تيم که تعداد آنها حدودا به ۶ هزار نفر می‌رسيد، شديدا درگير شده و به زد و خورد با يکديگر پرداختند که با وساطت نيروی انتظامی اين درگيری غائله پيدا کرد اما با اين حال چند نفر مصدوم شدند و برای مداوا به کنار زمين انتقال پيدا کردند. يکی از هواداران از ناحيه سر دچار شکستگی و برای مداوا با آمبولانس راهی بيمارستان شد.

* استقبال از اين ديدار با اينکه هيچ کدام از دو تيم از استان البرز نيستند، بسيار خوب بود. با توجه به فراهم نبودن شرايط برگزاری بازی‌ها در دورود بازی‌های خانگی گهر در کرج برگزار می‌شود.

* در ترکيب ملوان بازيکنانی مانند مازيار زارع، پژمان نوری و جواد شيرزاد حضور داشتند و از سوی ديگر عليرضا محمد و مجتبی زارعی از بازيکنان سرشناس گهر بودند. ضمن اينکه عليرضا نيکبخت واحدی و محمد پروين که در ترکيب ۱۸ نفره گهر حضور ندارند از روی سکوهای ورزشگاه اين ديدار را تماشا ‌کردند.

*در پايان مسابقه تماشاگران گهر شيشه اتوبوس هواداران ملوان را شکستند که اين موضوع منجر به انتقال اتوبوس‌ها به بيرون ورزشگاه و در نهايت حبس ملوانی‌ها در ورزشگاه انقلاب شد.

اين ديدار با يک گل به سود ملوان به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016