دوشنبه 26 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام پنج‌شنبه استقلالی می‌شود، غيبت نکو در نخستين ديدار ليگ

جواد نکونام را بايد آخرين صيد استقلال در فصل نقل و انتقالات دانست؛ بازيکنی که هر چند هنوز قراردادی با آبی‌ها نبسته اما مشکلی هم بر سر راه حضورش در اين تيم وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هر چند در ابتدا حضور کاپيتان تيم ملی ايران و يکی از محبوب‌ترين بازيکنان اوساسونا در استقلال به شويی مديريتی تعبير می‌شد اما اکنون با وضعيتی که به وجود آمده بايد حضور اين بازيکن را در استقلال را جدی دانست. نکونام که سال گذشته در گفت‌وگو با ايسنا اعلام کرده بود دوست دارد فوتبالش را در يکی از دو باشگاه بزرگ تهران به پايان برساند، با توجه به قرارداد مشروطی که با اوساسونا دارد گران‌ترين بازيکن اوساسوناست و نگه داشتن اين بازيکن در اوج بحران اقتصادی اسپانيا تصميمی منطقی به نظر نمی‌رسد. به همين خاطر است که اوساسونا حاضر شده در قبال دريافت مبلغی هر چند نه چندان زياد رضايت‌نامه اين بازيکن را صادر کند تا حداقل از زير بار هزينه زياد حفظ اين بازيکن خارج شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نکونام که پنج‌شنبه قبل برای انجام کارهای شخصی‌اش به پمپلونا سفر کرده بود، به همراه محمودرضا فاضلی مدير برنامه‌اش گفت‌وگويی با سران باشگاه اوساسونا انجام داد؛ مذاکراتی که در نهايت به خروج قطعی اين بازيکن از تيم اسپانيايی منجر شد. قرار بود اگر نکونام نتواند مسوولان اوساسونا را برای جدايی متقاعد کند، در اسپانيا بماند و از فردا (سه‌شنبه) تمريناتش را با اوساسونا آغاز کند اما همين که شنبه شب نکونام به ايران بازگشت خودش می‌تواند مهمترين نشانه برای بازگشت کاپيتان تيم ملی به فوتبال ايران باشد.

هر چند برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نکونام با استقلال قرارداد داخلی بسته اما تنها تاکنون توافق نهايی صورت گرفته و قراردادی بين دو طرف به امضا نرسيده و قرار شده پس از بازگشت فتح‌الله‌زاده از مالزی قرارداد بين استقلال و کاپيتان تيم ملی منعقد شود؛ قراردادی که به احتمال فراوان روز پنج‌شنبه و همزمان با آغاز دوازدهمين دوره ليگ برتر در هيات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسيد و اين چنين نکونام در نخستين بازی ليگ غايب اصلی ترکيب استقلال خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016