یکشنبه 1 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام: خوشحالم پس از هفت سال دوری به ليگ ايران برگشتم

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ بازيکن جديد تيم فوتبال استقلال می‌گويد خوشحال است که پس از ۷ سال دوری از ليگ ايران دوباره به ايران بازگشته و می‌تواند برای استقلال بازی کند.

جواد نکونام در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به امضای قراردادش با باشگاه استقلال گفت: پس از آنکه جدايی‌ام از اوساسونا قطعی شد، دنبال اين بودم که به استقلال بيايم و برای اين تيم بازی کنم، گفت‌وگوهايی را بر همين اساس با مسئولان باشگاه استقلال انجام دادم و آن‌ها هم به دنبال جور کردن پول رضايت‌نامه‌ام بودند و پس از آنکه همه چيز هماهنگ شد، امروز با استقلال قرارداد يک ساله بستم و از حضور در اين تيم خوشحالم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سوال که برخی‌ها اعلام کردند که باشگاه استقلال نيازی نيست در ازای دريافت رضايت‌نامه شما پولی را به اوساسونا بپردازد؟ گفت: به هيچ وجه اين مسئله درست نيست، چرا که اگر قرار بر اين بود که رضايت‌نامه من بدون پول صادر شود نيازی به اين همه زمان نبود و من خيلی زودتر می‌توانستم به استقلال بيايم و تا زمانی که آن‌ها پول را دريافت نمی‌کردند، رضايت‌نامه‌ام را برای استقلال صادر نمی‌کردند.

نکونام افزود: به هر حال پس از طی اين مسائل و هماهنگی‌های انجام گرفته من به استقلال پيوستم و اميدوارم که بتوانم برای اين تيم مفيد باشم.

به گزارش ايسنا قرار است فردا جواد نکونام در نشستی خبری که ساعت و مکان آن اعلام می‌شود، پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016