یکشنبه 1 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل محمدی سرمربی صبای قم: می‌خواهيم صدرنشين ليگ برتر بمانيم


خبرگزاری مهر ـ سرمربی تيم فوتبال صبای قم گفت: تيم ما نسبت به فصل گذشته قوی‌تر است و به همين خاطر می‌خواهيم صدرنشين جدول رده بندی ليگ برتر باقی بمانيم.

يحيی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پيروزی پرگل صبای قم در اولين مسابقه برابر پيکان تصريح کرد: اولين مسابقه در ليگ دشوار است و شرايط خاصی دارد. بازيکنان ما برای کسب سه امتياز خانگی اين بازی انگيزه زيادی داشتند و نکات تاکتيکی را به خوبی در زمين پياده کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اکثر بازيکنان ما فراتر از انتظار ظاهر شدند. البته با آنها صحبت کردم تا مغرور نشوند و در باد اين برد نخوابند. ما يک گام بيشتر بر نداشته‌ايم و بايد ضمن فراموش کردن اين پيروزی به فکر بازی‌های بعدی باشيم.

سرمربی تيم فوتبال صبای قم در خصوص بازی بعدی تيمش با ذوب آهن تاکيد کرد: ذوب آهن بازی اول خودش را واگذار کرده است و هميشه بازی مقابل اين تيم‌ها دشوارتر است. بازيکنان ذوب آهن می‌خواهند شکست خود را با استفاده از امتياز ميزبانی جبران کنند؛ با اين حال ما هم برای گرفتن امتياز به اصفهان می‌رويم.

گل محمدی همچنين به هدف تيم صبا اشاره کرد و گفت: بازيکنان صبا نسبت به سال گذشته بهتر هستند. ضمن اينکه انگيزه آنها از فصل پيش هم بيشتر است. با اين حساب ما به صدر جدول فکر می‌کنيم و تلاش‌مان اين است که اين تفکر را به بازيکنان هم القا کنيم.

سرمربی تيم فوتبال صبا، در خصوص لقب "يحيی مورينيو" که تماشاگران اين تيم در بازی با پيکان به او دادند، گفت: من خيلی دنبال لقب و اين مسائل نيستم و به آن توجهی ندارم؛ برای من مهم اين است که با صبا بتوانم افتخار کسب کنم.

گل محمدی در پايان به صحبت‌های چند ماه پيش خود مبنی بر وجود فساد در ليگ دسته يک اشاره کرد و يادآور شد: من بايد از فريبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات ليگ يک عذرخواهی کنم، چون صحبت‌های من مربوط به دوره فعاليت ايشان نبود و به چند سال پيش بر می‌گشت. محمودزاده و همکارانش در ليگ دسته يک خوب کار کرده‌اند و جا دارد به خاطر سوتفاهمی که به وجود آمده بود عذرخواهی کنم.

تيم فوتبال صبای قم در اولين مسابقه خود در ليگ دوازدهم موفق شد با نتيجه ۴ بر صفر تيم پيکان را شکست بدهد. صبا در دومين مسابقه خود روز چهارشنبه در اصفهان ميهمان ذوب آهن است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016