دوشنبه 9 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: نمی‌گذارم استقلال مثل پرسپوليس فصل قبل شود، بعضی از هواداران ما بدتر از اهل کوفه شده‌اند!

سرمربی استقلال با جدايی زندی، نکونام، جباری، منتظری و ساموئل مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه نويی در نشست خبری پيش از بازی استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به اين که بازی قبلی را واگذار کرديم، بازيکنان از نظر روحی و روانی دچار مشکل شدند و به همين دليل بعد از آن بازی سعی کرديم که روی مسايل روحی و روانی بيشتر کار کنيم. از همين رو با بازيکنان صحبت کرديم و شرايط حاکم بر باشگاه و آينده‌ آنها را توضيح داديم و فکر می‌کنم که امروز نسبت به روز گذشته از اين نظر شرايط بهتری پيدا کرديم. از نظر فنی هم نياز داريم که چند بازی بگذرد. من از بازی هفته‌ نخست راضی نبودم، ولی در برابر سايپا بهتر از بازی قبلی کار کرديم، هر چند معتقدم گل دومی را که دريافت کرديم روی شرايط خاصی بود. از بازی برابر ذوب آهن شرايط تيم ما بهتر خواهد شد.

قلعه نويی درباره اتفاقات روی سکوها در ديدار برابر سايپا گفت: اعتقاد دارم که مردم بايد حرفشان را بزنند و نبايد نگاه‌مان تک بعدی باشد. هر کسی می‌تواند فردی را که دوست دارد، تشويق کند، اما نبايد اين تشويق‌ها به گونه‌ای باشد که به تيم لطمه بزند، پرسپوليس سال گذشته می‌تواند نمونه خوبی برای اين مساله باشد. البته به لطف خدا و اهل بيت نمی گذارم که کار به آنجا بکشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: تعجب من از اين است که تيم در بازی قبلی پيروز شده است و بازيکنان به عشق همين مردم کار می‌کنند. متاسفانه بعضی از هواداران بايد معرفت و نمک شناسی داشته باشند. من به عنوان سرمربی از بزرگ‌ترين قرارداد تاريخ فوتبال گذشتم و عده‌ای از بازيکنان هم قرارداد کمتری نسبت به سال گذشته بسته‌اند. پژمان منتظری از قرارداد آنچنانی خودش گذشت. جواب آنها چنين رفتاری نيست.

قلعه نويی اضافه کرد: بازيکنان می‌‌خواهند برابر اين کار موضع بگيرند و چنين برخوردی با پژمان منتظری که از يک ميليون و ۲۰۰ هزار دلار به خاطر استقلال گذشت، کم لطفی است. البته بايد بگويم که ما هم بايد خوب بازی کنيم که مخالفان ما هم اعتقاد پيدا کنند که استقلال تيم خوبی است. من معتقدم که آن تشويق‌ها خودجوش بوده است، ولی اين که از دقيقه ۶۵ چنين برخوردی کنيم درست نيست و از طرفی به تمدن و فرهنگ ۹ هزار ساله خود می‌باليم، اما با اين وجود چنين برخوردی هايی با بازيکنانی که پنج هفته‌ سخت را گذرانده‌اند و دو هفته‌ بدون دريافت يک ريال پول کار کرده‌اند درست نيست، غير از استقلال ساير تيم‌ها مبلغی را دريافت کرده‌اند، ولی از اين رفتارها تعجب می‌کنم، بعضی از مردم ما به سمتی پيش می‌روند که صبح زنده باد می‌گويند و ظهر چيز ديگری.

سرمربی استقلال درباره پيشنهاد تيم‌های قطری به بازيکنان استقلال گفت: برای من جای تعجب دارد، چرا حالا که ليگ شروع شده است، همه بازيکنان ما را می‌‌خواهند، هر درخواستی که آمده است برای کاپيتان های استقلال بوده است. پيشنهادهايی برای جذب زندی، نکونام، جباری، منتظری آمده است و ساموئل هم از بيرمنگام پيشنهاد دارد. نمی‌دانم چرا اين پيشنهادها قبل از ليگ داده نمی‌شد. دو هفته‌ است که کار را آغاز ‌کرده‌ايم.

قلعه نويی درباره تيم فوتبال ذوب آهن نيز گفت: ذوب آهن تيم بسيار خوبی است، خصوصا در بازی برابر صبا فوتبال منطقی را ارائه داده است و فردا نيز ديدار بسيار سختی برابر آنها خواهيم داشت. ضمن اين که برای افزايش انگيزه بايد در اين بازی پيروز شويم، اما به هر حال نتيجه‌ دست خدا است.

وی در پاسخ به اين سوال که در برابر پيشنهادهايی که برای بازيکنان استقلال آمده است، چه اقدامی انجام خواهد داد؟ گفت: از نظر فنی من تصميم گيرنده هستم، چرا که بايد جوابگوی مردمی باشم که بعضی از آنها از دقيقه ۶۵ آن چنان شعار می‌دهند. درصد کمی از هواداران ما بدتر از اهل کوفه شده‌اند. درباره اين مساله دو بحث وجود دارد، بحث اول اين است که روی اين بازيکنان حساب ويژه‌ای باز کرده‌ام و حتی برای نفر بيست و يکمی که جذب ‌کرده‌ايم هم برنامه داريم. اين که آنها در شرايط مسابقه بگويند که می‌‌خواهند جدا شوند، حرفه‌ای نيست. من به خود آنها هم گفته‌ام که شما قلعه نويی و من بازيکن. آيا قبول می کرديد، خود آنها گفتند که اين کار را نمی‌کردند. من نگاه فنی‌ام را کتبی به باشگاه داده‌ام و در حالی که در شرايط مسابقه حضور داريم جواب من منفی است. باز اگر اين مساله در نيم فصل اتفاق می‌افتاد، می‌توانستيم اجازه دهيم کسی که دلش با تيم نيست، برود. حدود يک هفته‌، ۱۰ روزی است که اتفاق خاصی در حال رخ دادن است.

او همچنين درباره اين که گفته می‌شود زندی برای تست پزشکی به قطر رفته است، گفت: از اين موضوع اطلاعی ندارم. او ديروز با تمرين کرد و فکر نمی‌کنم که به قطر رفته باشد.

قلعه نويی درباره استفاده از نکونام در بازی گذشته گفت: جواد نمی خواست در آن بازی به ميدان برود و حتی دستياران من هم گفتند که شرايط آرمانی را ندارد و خود نکونام هم گفت که حداقل يک نيمه بازی کند، ولی من تصميم نهايی را گرفتم و خودم گفتم که بازی کند.

وی در ادامه نشست بيان کرد: هر باشگاهی سايت مخصوص به خودش را دارد و اخبار مطمئن باشگاه را در اين سايت می‌توان دنبال کرد، ولی همه مطالب روزنامه‌‌ها ۱۰۰ درصد درست نيست. بحث روابط عمومی و مسئول رسانه ای زير نظر خود فتح‌الله‌زاده است و بخش فنی بر عهده من است.

سرمربی استقلال در پاسخ به اين سوال که نبود او روی نيمکت،‌ در عملکرد استقلال تاثيرگذار بود يا خير؟ گفت: همکاران من افراد قوی هستند و من اعتقاد دارم که در کل خوب نبوديم، بود و نبود من روی تيم تاثير گذار نيست چرا که خود صالح مربی بزرگی است و سرمربی هم بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016