یکشنبه 1 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فتح‌الله‌زاده: به نکونام يک ريال هم بيشتر از مبلغ اعلام شده نداديم

مديرعامل باشگاه استقلال گفت که با فرهاد مجيدی چند جلسه برگزار کرده و به دنبال اين است که جای خالی در تيم ايجاد کند تا مجيدی را هم جذب کند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره قرارداد جواد نکونام اظهار کرد: يک ريال بيش از مبلغی که اعلام کردم به نکونام نداده‌ايم. اگر يک ريال بيشتر از آن پرداخت کرده باشم، مرا اعدام کنند. فاضلی مدير برنامه‌های نکونام است. هر چند که او پرسپوليسی است، اما می‌توانيد از او بپرسيد که نکونام چقدر قرارداد بسته. ۷۰۰ هزار يورو به باشگاه اوساسونا پرداخت کرديم تا رضايت نامه نکونام را بگيريم و ۳۰۰ ميليون هم به خود او داديم. اگر من با زبان روزه دروغ گفته باشم، خدا مرا ذليل کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فتح‌الله‌زاده ادامه داد: اين لطفی بود که خدا در حق من و باشگاه استقلال کرد و توانستيم در مذاکره، جواد نکونام را متقاعد کنيم که در استقلال بازی کند. من چک ۱۵ روزه‌ام را به نکونام دادم و قرار شد او پول رضايت نامه را خودش پرداخت کند و با اين چک، مبلغ را به او پرداخت کنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره اين که گفته می‌شود بحث پول رضايتنامه نکونام مطرح نيست و اين بازيکن بدون اينکه به اوساسونا پولی پرداخت کرده باشد به استقلال آمد گفت: ما اين مبلغ را به باشگاه اوساسونا پرداخت کرديم و چند روز ديگر هم نامه اين باشگاه به دست ما می‌رسد که حکم رسيد را دارد. آن زمان مشخص می‌شود که ما پول داده‌ايم يا خير.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستيم مقابل هواداران استقلال سربلند شويم. کسی فکر نمی‌کرد نکونام را به صورت چکی به استقلال بياوريم. خدا مظلوميت ما را ديد و ما با دست خالی اين تيم را بستيم.

فتح‌الله‌زاده درباره بدهی‌های باشگاه استقلال به بازيکنان نيز گفت: تا ۱۰ روز ديگر پول بازيکنان را پرداخت می‌‌کنيم. از آنها تشکر می‌کنم که در اين مدت ما را همراهی کردند. مشکل از سوی اسپانسر تيم بود که به تعهداتش عمل نکرد و مبلغی که می‌خواستيم به موقع فراهم نشد. تا ۱۰ روز آينده مشکل اسپانسر و پرداخت پول بازيکنان را برطرف می‌‌کنيم.

وی ادامه داد: من نمی‌گويم که اين استقلال کهکشانی يا سوپر کهکشانی است اما ما تيمی بستيم که در شان جايگاه تيم اول ايران باشد و دارای بازيکنان کادری تراز اول است. اميدوارم که مقابل هواداران سرشکسته نباشيم و از اين به بعد بايد دست به دست هم بدهيم و برای موفقيت تيم تلاش کنيم و اميدوار هستم که در آخر فصل هم مانند اول فصل هواداران را خوشحال کنيم.

فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت فرهاد مجيدی نيز گفت: او به درخواست ما به ايران آمد و چند جلسه‌ای با او گفت و گو کرديم و به دنبال اين هستيم که يک جای خالی برای او ايجاد کنيم. اگر نتوانستيم اين کار را انجام دهيم بايد فکر تازه‌ای کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016