یکشنبه 12 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستين تمرين تيم ملی فوتبال در اردن برگزار شد

نخستين تمرين تيم ملی فوتبال ايران در اردوی اردن، عصر روز شنبه با حضور ۱۸ بازيکن در زمين چمن ورزشگاه بين المللی امان برگزار شد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، در اين تمرين شاداب، ابتدا کارلوس کی‌روش، سرمربی تيم ملی چند دقيقه برای بازيکنان صحبت کرد و هدف از برگزاری اين اردو و برنامه‌های آن را برشمرد. وی گفت که در اين اردو، "کيفيت" بسيار مهم است و همه تمرينات و کارها بايد با کيفيت همراه باشد. همچنين کی‌روش بر تمرکز روی کارهای دفاعی و گل زدن و برنده شدن بسيار تاکيد کرد و گفت که بازيکنان چه در تمرينات و چه در مسابقات پيش رو بايد توپ را به تور دروازه حريف بچسبانند و اين بسيار مهم است که بر روی اين مساله تمرکز جدی داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين تمرين که حدود دو ساعت به طول انجاميد، کارهای تاکتيکی نيز بيشتر بر روی روش‌های حمله به دروازه حريف و گل زدن و کارهای دفاعی بود و بازيکنان با دقت و انگيزه فراوان زيرنظر کی‌روش و ساير اعضای کادر فنی تمرينات را انجام دادند.

تمرين بعدی تيم ملی ايران ساعت ۱۷ و ۳۰ دقيقه روز يکشنبه به وقت محلی (۱۹ به وقت ايران) در همين ورزشگاه انجام خواهد شد. ضمنا هادی عقيلی و اميد نظری شنبه شب به اردوی تيم ملی ملحق شدند. مسعود شجاعی و علی حمودی يکشنبه بعدازظهر به اردن می رسند و رضا قوچان نژاد نيز روز دوشنبه به اردوی تيم ملی خواهد پيوست.

تيم ملی فوتبال ايران تا روز ۱۹ شهريور ماه در اردن خواهد بود و ۱۵ شهريور يک ديدار دوستانه و تدارکاتی با تيم ملی اين کشور برگزار خواهد کرد. تيم ايران سپس روز ۱۹ شهريور برای برگزاری ديدار با تيم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به بيروت سفر خواهد کرد. ديدار اين دو تيم روز ۲۱ شهريورماه برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016