دوشنبه 13 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مانوئل ژوزه: برخی‌ها نمی‌خواهند در پرسپوليس نتيجه بگيرم، تا موفق نشوم نمی‌روم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه تا پرسپوليس موفق نشود اين تيم را ترک نخواهد کرد،گفت: بعضی‌ها نمی‌خواهنددر پرسپوليس موفق باشم و برخی نيز نمی‌خواهند پرسپوليس موفق باشد اما روزهای خوبی را پيش رو خواهيم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مانوئل ژوزه در خصوص نتايج و آخرين وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: ۵۰ سال است در فوتبال هستم و در ۳۶ سال آن مربی بوده ام. با اين تجربه ای که دارم می دانم چه حرف هايی را بايد بزنم و چه حر ف هايی را نزنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ارتباط با طرح مسائلی مبنی بر اينکه به باشگاه گفته، می توانند او را بر کنار کنند، تصريح کرد: من هيچگاه چنين حرفی نمی زنم. هيچ مشکلی بين من و باشگاه وجود ندارد و در اين ميان مسائلی از قول من مطرح می شود که صحت ندارد.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: بعضی ها نمی خواهند من در پرسپوليس موفق باشم و برخی ديگر نيز نمی خواهند پرسپوليس موفق باشد اما پرسپوليس روزهای خوبی را پيش رو خواهد داشت.

مانوئل افزود: رويانيان مرا به پرسپوليس آورد. وی نهايت حمايت را از من داشته و هيچگاه پشت من و تيم را خالی نکرده است. من هم تا آخر، پای ايشان و پرسپوليس ايستاده ام. تمام تلاش خودم را به کار می گيرم تا اين تيم به آنچه شايسته آن است برسد. پرسپوليس پتانسيل بالايی دارد و من اين تيم را ترک نمی کنم تا شاهد موفقيت آن باشم و روزهای خوبی را به هواداران هديه کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016