چهارشنبه 22 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حشمت مهاجراني: منتظر حماسه‌سازي كسي مثل دايي بوديم كه نداشتيم!

سرمربي دهه 50 تيم ملي ايران گفت كه با توجه به بازي‌هاي قبلي ايران، پيش‌بيني مي‌شد اين تيم در مقابل لبنان نتواند عملكرد مناسبي داشته باشد.

حشمت مهاجراني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به بازي‌هاي رسمي و دوستانه‌اي كه در چند وقت اخير از تيم‌ ملي ديدم، سطح اين تيم برابر لبنان را هم همين طور پيش بيني مي‌كردم. در طول بازي فقط به اين قكر مي‌كردم كه يك حماسه سازي مانند عزيزي و دايي پيدا شود كه متاسفانه اين را هم نداشتيم. تيم ملي بازيكنان با تجربه و تكنيكي دارد اما هماهني لازم ميان آن‌ها نيست.

وي درباره اينكه چرا پس از اين همه مدت هنوز گفته مي‌شود بازيكنان تيم ملي هماهنگ نيستند، بيان كرد: حدود دو سال وقت كمي نيست و هر چه كي روش خواسته فدراسيون در اختيار او قرار داده است.كي‌روش تنها مي‌تواند به برگزار نشدن بازي‌هاي تداركاتي با تيم‌هاي بزرگ انتقاد كند. در اين مدت تغييراتي در تيم ملي نديديم و اين مساله تنها در دگرگوني بازيكنان ديده مي‌شود. در يك بازي تعدادي بازيكن به ميدان مي‌روند ودر بازي بعد بازيكنان ديگري در تركيب قرار مي‌گيرند. متاسفانه ما درتيم ملي طرح بازي نداريم و اين موضوع به هر تيمي لطمه مي‌زند. در چند سال اخير موفقيت‌ها براساس خلاقيت‌ها بود نه روش بازي.

روز گذشته چشم به اين داشتيم كه خلعتبري چه كار مي‌كند و در واقع سيستمي نداشتيم. اما به هر حال نمي‌توان مربي را تبرئه كرد و گفت تنها بازيكنان مقصرند. بلكه همه در اين ناكامي شريكند.

مهاجراني با بيان اينكه ايران همچنان اميد صعود دارد، گفت: در گروه ما كره جنوبي نتوانسته خيلي خودش را از ساير تيم‌ها جدا كند، اما اگر در نظر بگيريم كه اين تيم در حاشيه امنيت قرار دارد، ما به همراه تيم‌هاي لبنان، ازبكستان همه به هم نزديك هستيم. تجربه ما نسبت به اين دو تيم بيشتر است و باتمام اين عدم نتيجه گيري‌ها باز هم شانس داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با بيان اينكه در تيم ملي بايد تغييراتي ايجاد شود گفت: در تمام بازي‌ها خط دفاع ما هم از روي زمين و هم ارسال‌هاي هوايي آسيب پذير نشان داده است. در حمله هم تمام كنند و سرزن نداريم اما با اين حال از جناحين سانتر مي‌كنيم. بايد روش بازي‌مان را عوض كنيم.

وي افزود: كي‌روش چاره‌اي جز ايجاد و تغييرات ندارد و اين تغيير روش بازي هم بايد بر اساس خصوصيات بازيكنان باشد. ما در چند بازي به سانتر از جناحين رو آورديم در حالي كه بازيكن سرزن نداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016