شنبه 8 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس فدراسيون تيروكمان: كميته المپيك پاسخ مستند و مستدلي به IOC بدهد

رييس فدراسيون تيروكمان از كميته ملي المپيك خواست با هماهنگي وزارت ورزش و جوانان اقدامات لازم را انجام دهد تا گام بعدي IOC براي ورزش ايران تبعاتي را به همراه نداشته باشد.

محمدعلي شجاعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره نامه اخير IOC به كميته ملي المپيك ايران گفت: كميته ملي المپيك بايد بتواند با هماهنگي وزارت ورزش و جوانان پاسخ مستند و مستدلي را داشته باشد.

وي ادامه داد: كميته ملي المپيك با پاسخ خود بايد از هر گونه اقدام بعدي IOC كه براي ورزش ايران ممكن است تبعاتي را در پيش داشته باشد جلوگيري كند.

شجاعي با انتقاد از رسانه‌ها درباره چگونگي انتشار نامه IOC، گفت: برداشت من اين است كه در نامه 17 آگوست IOC گفته شده بود كه اساسنامه اصلاح شود و انتخابات فدراسيون‌ها را هم برگزار نكنيم . حالا هم IOC از ايران يك گزارشي خواسته است و گفته است كه در خصوص اصلاح اساسنامه چه كار كرده‌ايد و به ما گزارش داده‌اند كه انتخابي برگزاري شده است آيا اين انتخابات برگزار شده است يا نه؟

وي ادامه داد: IOC در نامه جديد خود اطلاعاتي را از كميته ملي المپيك خواسته است.

شجاعي اضافه كرد: بعضي از خبرگزاري‌ها اعلام كردند كه IOC خواهان بركناري روساي انتخاب شده است در حالي كه كجاي اين نامه چنين درخواستي بوده است؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس فدراسيون تيروكمان ادامه داد: صحبت من كلي است و اصلا بحثم فدراسيون من نيست، ما هميشه دغدغه‌ اي داريم كه رسانه‌هاي ساير كشورها موضوعي را عليه ما هميشه نشان مي‌دهند آيا بايد رسانه‌هاي ما چيزي كه در محتواي نامه است را شديدتر نشان دهند؟ چيزي كه عنوان شده در خبرها مبني بر ابطال انتخابات فدراسيون‌ها هم همين موضوع است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به رسميت نشناختن فدراسيون‌ها با موضوع ابطال انتخابات فدراسيون‌ها متفاوت است؟ گفت: برداشت ما از اين موضوع متفاوت است. به رسميت شناختن يعني طبق اساسنامه و قوانين موجود مجمع برگزار شود كه در اين رابطه رايزني‌هايي هم از سوي كميته ملي المپيك در حال انجام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016