چهارشنبه 28 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميلاد وزيري و زهرا دهقان به عنوان نمايندگان تير و كمان به المپيك مي‌روند

شاهرخ شهنازي اعلام كرد كه ميلاد وزيري و زهرا دهقان به عنوان نمايندگان المپيكي تير و كمان در بازي‌هاي 2012 لندن حضور خواهند يافت.

عضو هيات اجرايي كميته ملي المپيك در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: ظاهرا شب گذشته صحبت‌هاي ميان مسئولان عالي وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك صورت گرفته و موافقت شده كه ميلاد وزيري و زهرا دهقان به عنوان نمايندگان ايران به بازي‌هاي المپيك اعزام شوند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به پايان زمان اعلام اسامي كاروان‌هاي ورزشي به كميته‌ برگزاري مسابقات آيا اين احتمال وجود دارد كه وزيري و دهقان جايگزين نادر منوچهري مقدم و ساره اسدي شوند؟ يادآور شد: كميته ملي المپيك بايد اسامي نفرات جديد را به IOC اعلام كند. فكر مي‌كنم با حساسيت‌هايي كه وجود دارد جابجايي اسامي بستگي به تلاش هاي مسئولان دارد. اما به نظرم IOC اين تغيير را مي پذيرد، چون شرايط ايران عادي نيست.

عضو هيات اجرايي كميته ملي المپيك در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين كه آيا با اين جابجايي بحث تعليق حداقل در فدراسيون تير و كمان منتفي مي‌شود؟ خاطر نشان كرد: آنها شرايط را عوض نكردند و وضعيت بر همان منوال گذشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين در حالي است كه سه‌شنبه شب بهرام افشارزاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه نمايندگان تير و كمان ايران در المپيك لندن چه كساني خواهند بود؟ گفت: صبح چهارشنبه در اين باره تصميم گيري خواهد شد.

در حالي با موافقت مسئولان عالي ورزش دو باره ميلاد وزيري و زهرا دهقان به بازي‌هاي المپيك لندن اعزام مي‌شوند كه تا اين لحظه نام نادر منوچهري مقدم و ساره اسدي در سايت رسمي بازي‌هاي المپيك لندن ثبت شده است.

در مراسم بدرقه قهرمانان المپيك نيز نام وزيري و دهقان به عنوان المپيكي هاي ايران اعلام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016