پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم کشتی آزاد ایران قهرمان آسيا شد

خبرگزاری تسنيم: تيم ملی کشتی آزاد ايران با کسب ۶ مدال طلا به مقام قهرمانی رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسيا در قزاقستان دست يافت.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، در مسابقات قهرمانی کشتی قزاقزستان که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با حضور ۱۶ کشور آسيايی برگزار شد، تيم کشورمان با کسب ۶ مدال طلا قهرمان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* در روز دوم اين رقابت‌ها در وزن ۶۱ کيلوگرم مسعود اسماعيل پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل «بازار بازار قلی‌يف» از قرقيزستان با نتيجه ۷ بر ۲ به برتری دست يافت. اسماعيل‌ پور در مرحله نيمه‌نهايی در يک کشتی حساس و ديدنی و در حالی که کشتی گير قزاق از حمايت تماشاگران ميزبان و داوران بهره می‌برد با نتيجه ۱۴ بر ۹ مقابل دولت نيازبيکوف از قزاقستان به پيروزی رسيد و فيناليست شد.

اسماعيل پور در ديدار فينال مقابل «راجنيش راجنيش» از هند با نتيجه ۱۱ بر صفر به برتری دست يافت و قهرمان شد. در اين وزن دولت نيازبيکوف از قزاقستان و نازمموداخ لام گارما از مغولستان مشترک سوم شدند.

* در وزن ۷۰ کيلوگرم مصطفی حسين خانی در دور نخست مقابل هيو لينگ از چين با نتيجه ۱۲ بر يک به برتری دست يافت. وی دور دوم مقابل دوکان تات از ويتنام در حالی که با نتيجه ۱۲ بريک پيش بود با ضربه فنی پيروز شد.

حسين خانی در مرحله نيمه‌نهايی نيز موفق با نتيجه ۱۰ بر صفر اختيار نوروزاف کشتی گير ازبکستانی را شکست دهد و راهی ديدار فينال شود. وخيدوف کشتی گير تاجيکستانی در ديدار فينال به دليل آسيب ديدگی مقابل حسين خانی حاضر نشد تا وی صاحب مدال طلا شود.

در اين هوسوکا از ژاپن و اختيار نوروزاف از ازبکستان مشترک سوم شدند.

* در وزن ۷۴ کيلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ريوچی يامانکا از ژاپن با نتيجه ۱۰ بر صفر به پيروزی رسيد و راهی مرحله نيمه‌نهايی شد. رضا افضلی در اين مرحله مقابل کانگ ژانگ از چين با نتيجه ۱۰ بر صفر به برتری دست يافت و فيناليست شد. افضلی در ديدار پايانی مقابل پاريوجات انوربات از مغولستان به برتری ۷ بر صفر دست يافت و قهرمان شد.

در اين وزن يامانکا از ژاپن و اينوکنتيف از قرقيزستان مشترک سوم شدند.

* حامد طالبی زرين کمر در نخستين مبارزه خود با نتيجه ۱۰ بر صفر از سد ژی ژانگ از چين گذشت و راهی مرحله يک چهارم نهايی شد. وی در اين مرحله مقابل اليهان ژومايف از قزاقستان با ناداوری و با نتيجه ۴ بر ۷ مغلوب شد. طالبی با توجه به شکست کشتی گير قزاق مقابل موسی‌يف قرقيز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در روز نخست اين رقابت‌ها نيز سيد احمدی محمدی در وزن ۶۵ کيلوگرم، ميثم مصطفی جوکار در وزن ۸۶ کيلوگرم و کميل قاسمی در وزن ۱۲۵ کيلوگرم صاحب مدال طلا شد. مهران رضا زاده در وزن ۵۷ کيلوگرم نيز به مقام پنجم رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016