چهارشنبه 28 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احسان امینی: می‌خواهم با طلا از دهلی به کرمانشاه برگردم

آزادکار وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران قصد دارد با مدال طلا از دهلی به کرمانشاه بازگردد.

احسان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مطمئن باشید برای گرفتن مدال طلا به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا می‌روم و دوست دارم با خوش رنگ‌ترین مدال به ایران و کرمانشاه برگردم.

وی که به همراه محمدیان در این وزن به هند می‌رود، افزود: همه اعضای تیم با انگیزه و آماده هستند و هر کس که روی تشک برود برای کسب طلا خواهد جنگید.

قهرمان سال 2011 آسیا، ادامه داد: اگر در این وزن طلا نگیریم از کورس قهرمانی جا می‌مانیم. برای من نقره و برنز با حذف شدن فرقی ندارد چون اگر طلا نگیرم از رقابت با احسان لشگری کنار می‌روم. البته رقابت با لشگری بسیار خوب است، چون یک رقیب خوب باعث پیشرفت می‌شود.

وی آمادگی خود را بالا دانست و گفت: از کادر فنی تشکر می‌کنم که تلاش زیادی در تمرینات برای آمادگی کشتی‌گیران انجام دادند. آمادگی خوبی دارم و اردوهای منظمی داشته‌ایم. بعد از جام جهانی هم تمرینات خود را قطع نکردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امینی با اشاره به این که قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک در این وزن از آسیا هستند، خاطر نشان کرد: شناخت خوبی از رقبایم دارم، ولی هنوز ترکیب دقیق تیم‌ها مشخص نیست. اگر قهرمانان بزرگ آسیایی به رقابت‌ها بیایند کار سختی خواهیم داشت، ولی تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنیم.

کشتی‌گیر 84 کیلوگرم تیم ملی ایران در پایان اظهار کرد: چند کیلو اضافه وزن دارم ، ولی تا روز وزن کشی خودم را سر وزن می‌رسانم. امیدوارم تیم ایران بتواند قهرمانی خود را در آسیا تکرار کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016