یکشنبه 10 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

آزمون: رئالی‌ام اما آرزوی ليگ انگلیس را دارم

ستاره فوتبال ايران با تاکيد بر انگيزه بالايش برای نجات روستوف در ليگ روسيه گفت: تمام تمرکزم کمک به روستوف و مربی اش است که در ۱۸ سالگی‌ام من را در ليگ اروپا بازی داد.

سردار آزمون که به صورت قرضی از تيم روبين کازان به روستوف روسيه پيوسته و در ديداری دوستانه هم برای تيم جديدش پا به توپ شده است، در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: از اين که پيش مربی سابقم برمی‌گردم، خوشحالم. قربان برديف مربی‌ای بود که من را برای حضور در فوتبال اروپا کشف کرد و دوران خوبی با او در روبين کازان داشتم و اميدوارم بتوانم به تيمش کمک کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين که مسوولان روبين کازان راضی به جدايی او نبودند، افزود: برديف زمانی که ۱۸ سال داشتم، فرصت حضور در ليگ اروپا را به من داد و بسيار علاقمند بود به عنوان بازيکن قرضی به روستوف بپيوندم. از طرفی مسوولان و سرمربی تيم روبين کازان اعتقاد کاملی به من دارند. آنها اصلا موافق جدايی‌ام نبودند. به ويژه وقتی در اردوی ترکيه توانستم در مسابقه تدارکاتی گل بزنم و پاس گل بدهم، آنها سخت‌گيرتر هم شده بودند. در اردوی ترکيه رينات بيلياتدينف، سرمربی تيم وقتی اصرار باشگاه رستوف زياد شده بود با من صحبت کرد و پرسيد: "می‌خواهم نظر خودت را بدانم." او می گفت می‌خواهد از زبان خودم هم بشنود که دوست دارم به روستوف بروم. من هم به او گفتم اگر مشکلی برای روبين کازان پيش نيايد و شما هم اجازه بدهيد، علاقمندم به روستوف کمک کنم. نهايتا باشگاه رضايتنامه‌ام را صادر کرد و اين انتقال انجام شد.

مهاجم تيم ملی در پاسخ به اينکه فکر می‌کند بتواند در روستوف به موفقيت‌های مدنظرش برسد، تصريح کرد: اميدوارم. الان تمام تمرکزم روی بازی‌های باقيمانده روستوف در اين فصل است. آمده‌ام تا به برديف کمک کنم تا اين تيم از خطر سقوط نجات پيدا کند. من با برديف همزبانم و ترکمنی صحبت می‌کنم. سرمربی روبين در تمرينات روسی صحبت می‌کردم اما اينجا با سرمربی به يک زبان صحبت می‌کنم.

ستاره جوان فوتبال ايران در پاسخ به اين که چه هدف و برنامه‌ای برای آينده‌ دارد، به ايسنا گفت: هدفم موفقيت در فوتبال اروپاست. تا پايان فصل در تيم روستوف خواهم بود و فصل آينده را هم با روبين‌کازان قرارداد دارم اما مشخص نيست سال بعد در فوتبال روسيه باشم. قطعا اگر پيشنهاد خارجی فوق‌العاده‌ای باشد احتمال حضورم در ديگر ليگ‌های معتبر اروپايی هم هست و البته مسوولان باشگاه‌ها خودشان بهترين تصميم را می‌گيرند. می‌دانم برای موفقيت بايد بجنگم و انگيزه زيادی برای پيشرفت دارم.

آزمون در واکنش به اينکه ليگ ايده‌آل مدنظرش کجاست، خاطرنشان کرد: اگرچه طرفدار رئال مادريد هستم اما ليگ انگليس را خيلی دوست دارم و آرزو می‌کنم روزی بتوانم در يکی از تيم‌های بسيار خوب آنجا بازی کنم.

به گزارش ايسنا مسوولان باشگاه روبين کازان در شرايط با جدايی ۳.۵ ماهه آزمون موافقت کردند که به قرارداد اين بازيکن با آنها ۳.۵ ماه اضافه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016