یکشنبه 10 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مخالفت کی‌روش با حضور جهانبخش و آزمون در تيم اميد

مدير تيم اميد از مخالفت کارلوس کی‌روش با حضور عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در تيمش خبر داد.

به گزارش ايسنا، حبيب کاشانی از مخالفت کارلوس کی‌روش با حضور عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در تيم اميد برای مسابقات مقدماتی انتخابی المپيک ۲۰۱۶ خبر داد و گفت: از فدراسيون درخواست کتبی کرده بوديم تا بتوانيم برای بازی‌های مقدماتی المپيک از جهانبخش و آزمون استفاده کنيم اما علی کفاشيان به من گفت که کارلوس کی‌روش اين دو بازيکن را برای اردوی آماده سازی تيم ملی در تعطيلات عيد می‌خواهد. تيم اميد بازی‌های رسمی در پيش دارد و اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ بدهد، چه می‌شود؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شايد جهانبخش و آزمون هم نمی توانند در تمام بازی‌های اميد باشند

وی با بيان اين که بازی‌های تيم اميد در تعطيلات عيد فشرده و سنگين است تا جايی که شايد آزمون و جهانبخش هم نتوانند در همه بازی ها حضور داشته باشند، ادامه داد: اولين بازی سوم فروردين‌ماه است. در روزهای هفتم، نهم و يازدهم فروردين هم مسابقات ديگر برگزار می‌شود. ما در يک پروسه زمانی هشت روزه بايد چهار بازی انجام دهيم که طبيعتا بايد تيم آماده‌ای داشته باشيم. بنابراين ممکن است آزمون و جهانبخش هم نتوانند چهار بازی را در هشت روز انجام دهند، چون دشوار است.

حتی يک بازی هم از افغانستان و نپال نديده ايم

کاشانی در بخش ديگری از صحبت‌هايش که با يکی از شبکه‌های راديويی انجام می‌داد به عدم شناخت کافی کادرفنی از حريفان تيم اميد اشاره کرد و گفت: تا امروز هيچ تصويری از بازی‌های افغانستان يا نپال را برای آناليز کادر فنی پيدا نکرده‌ و حتی يک بازی هم نديده‌ايم. حريفان ما برای بردن به ميدان می‌آيند و نمی‌توان هيچ حريفی را دست کم گرفت.

با درخواست تيم اميد موافقت نمی‌شود چون ما کی‌روش نيستيم

مدير تيم اميد از عدم حمايت فدراسيون و همچنين همکاری نکردن باشگاه‌ها هم گله‌مند بود و اظهار کرد: متاسفانه با درخواست ما برای تغيير زمان هفته بيست و سوم ليگ برتر مخالفت شد و اين باعث می‌شود تيم اميد نتواند در اردوی کويت دو بازی تدارکاتی انجام دهد. به کفاشيان گفتم اگر تيم ملی در جام ملت‌های استراليا می‌توانست به فينال راه پيدا کند، (با تغييراتی که در برنامه مسابقات به وجود می‌آمد) هفته بيست و سوم خود به خود لغو می شد. آيا الان تيم اميد بايد ضربه بخورد؟

وی افزود: با آن که در جلسات مشترک با کفاشيان، تاج و کی‌روش قرار گذاشتيم و مسووليت تمام برنامه‌های آماده‌سازی تيم را پذيرفتيم تا جايی که الان برای اردوی کيش ۱۲۰ ميليون تومان هزينه کرديم و حتی يک ريال هم از فدراسيون نگرفتيم. تنها درخواست تعويق هفته بيست و سوم ليگ را داشتيم و الان که تيم اميد نياز به آماده‌سازی دارد با درخواست ما برای تعويق برگزاری اين هفته موافقت نمی‌شود! چرا؟ آيا به اين خاطر است که ما کی‌روش نيستيم؟

برخی باشگاه‌ها با تيم اميد همکاری نمی‌کنند

کاشانی همچنين خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از باشگاه‌ها هم برای فرستادن بازيکنانشان به تيم اميد با ما همکاری نمی‌کنند و حتی وقتی اين بازيکنان در تيم هستند، درخواست بازگشت‌شان را دارند تا جايی که آنها را تهديد می‌کنند که در ترکيب تيم قرار نمی‌گيرند! اين در حالی است که بعضی از اين بازيکنان حتی يک بار هم به تيم‌های ملی دعوت نشده بودند. شک نکنيد برای موفقيت تيم اميد مثلثی که يک ضلع آن فدراسيون، يک ضلع کميته ملی المپيک و يک ضلع وزارت ورزش است بايد خوب کار کنند تا اين تيم موفق شود.

حاضرم بدون دردسر بروم

وی افزود: تيم اميد نياز به آرامش دارد نه اين که کادر فنی ما در اردوی کيش همواره با استرس در بازی‌ها شرکت کند. ما به خاطر آرامش تيم در اردوی کويت درخواست تعويق هفته بيست و سوم را داشتيم اما متاسفانه فدراسيون تاکنون همکاری‌هايی که لازم بود را انجام نداد. واقعا اگر مشکل من هستم، کافی است بگويند برو تا اين کار را انجام دهم و مانند زمانی که از پرسپوليس رفتم و هيچ مصاحبه‌ای هم انجام ندادم، دوباره همان رويه را تکرار کنم. من اهل دردسر ايجاد کردن نيستم و واقعا کار در اين شرايط خسته‌کننده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016