دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارائه سيستم جديد در موتور جستجوگر گوگل، مهر

شرکت گوگل به منظور کاهش تعداد نتايج بی مصرف و نامربوط و همچنين افزايش تاثير نتايج جستجو برای کاربران‌ با ارائه سيستمی جديد مخاطبان خود را مجاز به سازماندهی نتايج و پاک کردن موارد نامطلوب کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گوگل با ارائه سيستمی جديد به کاربران خود اجازه پاک کردن نتايج بی مصرفی که در نتيجه جستجو به دست آمده اند را خواهد داد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين شرکت با هدف تسهيل جستجو و دستيابی اشخاص به اطلاعات مختص مورد جستجو اين سيستم را ارائه کرده است که کاربران با استفاده از آن می توانند سايتهای مورد علاقه خود را به صورتی سازماندهی کنند که در رديفهای اول نتايج جستجو قرار گرفته و نتايج بی مصرف را از اين ليست حذف کنند.

به گفته گوگل اين برای اولين بار است که يک موتور جستجوگر به کاربران خود اجازه تغيير و جابه جايی نتايج جستجو را می دهد و قصد دارد با دادن اين مجوز به کاربران خود،‌ نتايج جستجو را برای آنها خاص و مفيد کرده و حاصل جستجو را موثرتر کند.

به گفته مقامات گوگل اين سيستم می تواند تعداد عناوين يکسانی را که توسط کاربران در گوگل مورد جستجو قرار می گيرد را مورد بررسی قرار داده و عملکرد اين موتور جستجوگر محبوب را به نسبت محتوی جستجو‌ بسنجد. کاربران بايد برای استفاده از اين سيستم با اسم و رمز ورود خاص خود وارد سيستم شده و از مزايای آن استفاده کنند.

بر اساس گزارش زی نيوز، اين سيستم که "گوگل ويکی" نام گرفته است با وارد شدن فرد به سايت گوگل با استفاده از نام کاربری فعال شده و در هنگام جستجو،‌ در انتهای ليست نتايج با ارائه تعدادی گزينه، به کاربر قابليت سازماندهی و طبقه بندی نتايج را داده و از مشاهده لينکهای نامربوط و بی مصرف در مرحله بعد جستجو‌ جلوگيری می کند.





















Copyright: gooya.com 2016