سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه بعدی سازی عکس ها با کمک نرم افزار مايکروسافت، مهر

شرکت مايکروسافت با ارائه نرم افزار جديدی، به کاربران خود امکان ايجاد فضاهای سه بعدی با استفاده از عکسهای ديجيتال عادی را می دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر، از اين پس کاربران مايکروسافت می توانند با استفاده از نرم افزار رايگانی که اين شرکت برای نصب بر سايت خود قرار داده است، به تصاويرديجيتال خود بعد سوم ببخشند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نرم افزار "Photosynth" مايکروسافت با تجزيه ده ها عکس نواحی همپوشانی را در آنها يافته و با اتصال اين تصاوير به يکديگر فضايی سه بعدی را به کاربر ارائه می کند.

اين عمليات با اتصال به اينترنت و با انجام محاسبات رياضی انجام شده و نرم افزار پيکسلهای تصوير سه بعدی را به آرامی از مرکز کادر اصلی تصوير به سمت لبه های خارجی، کنار هم قرار داده و کامل می کند.

بر اساس گزارش پاپ ساينس، پس از تکميل تصوير، کاربر می تواند به راحتی در اين فضای سه بعدی مجازی حرکت کرده و زاويه ديد را به هر جهتی، تغيير دهد.

به گفته مايکروسافت افراد می توانند از اين نرم افزار جهت تصوير سازی، ارائه تحقيقات و سرگرمی استفاده کنند. اين نرم افزار در حال حاضر در دسترس کاربران بوده و افراد می توانند با مراجعه به سايت مايکروسافت، به اين نرم افزار به صورت رايگان دسترسی پيدا کنند.





















Copyright: gooya.com 2016