سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انگليسی‌ها خريد از اينترنت را افزايش دادند، ايسنا

طبق اعلام سازمان ملی آمار انگليس، فروش اينترنتی شرکت‌های انگليسی در سال ‌٢٠٠٧ به ‌٢٤٣ ميليارد دلار - ‌١٦٣ ميليارد پوند - رسيد.

به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين آمار بيش از ‌٣٠ درصد افزايش نسبت به آمار فروش اينترنتی ‌٢/١٢٥ ميليارد پوند اين کشور در سال ‌٢٠٠٦ محسوب می‌شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نتايج بررسی تجارت الکترونيک سال ‌٢٠٠٧ که بر مبنای شرکت‌های دارای ‌١٠ کارمند يا بيش‌تر بوده افزايش زياد در حجم مبادلات برروی اينترنت و رشد استفاده از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) مانند رايانه، دسترسی به اينترنت و وب‌سايت‌ها را نشان می‌دهد.

بر اساس يافته‌های اين بررسی، فروش اينترنتی ‌٧/٧ درصد از کل ارزش مجموع فروش شرکت‌های غيرمالی در سال ‌٢٠٠٧ را تشکيل داد.

همچنين فروش اينترنت ‌٩/٣٩ درصد از حجم فروش برروی مجموع ICTها در سال گذشته بوده که در مقايسه با ‌٧/٣٥ درصد در سال ‌٢٠٠٦ افزايش يافته است.

طبق اين بررسی ‌٨/٦٠ درصد از شرکت‌ها در سال گذشته از اينترنت برای تعامل با مقامات دولتی مانند وزارتخانه‌ها و مقامات محلی و منطقه‌يی استفاده کردند که ‌١٨ درصد نسبت به سال ‌٢٠٠٦ افزايش يافته و ‌٣/٧٠ درصد از شرکت‌ها وب سايت داشتند.

بر اساس اين گزارش، تفاوت‌های قابل توجهی در نرخ به‌کارگيری ICT جديدتر بين

بزرگ‌ترين و کوچک‌ترين شرکت‌ها وجود دارد و در حالی که شرکت‌های بزرگ در زمينه‌ی به‌کارگيری ICT پيشرو بوده‌اند شرکت‌های کوچک با استفاده از ICT مانند دسترسی به اينترنت و وب سايت‌ها اين شکاف را بستند.





















Copyright: gooya.com 2016