جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برترين موضوعات مورد جستجو در سايت گوگل در سال ۲۰۰۸ اعلام شد، مهر

شرکت گوگل ليست ۱۰ جستجوی برتر اين موتور جستجوگر قدرتمند را در سال ۲۰۰۸ ميلادی منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اين ليست بر اساس آمار ساليانه Zeitgeist که علايق کاربران را برای جستجو فاش می سازد، منتشر شده است که بر اساس آن بيشترين جستجو در ميان کاربران انگليسی سايت اجتماعی فيس بوک بوده است. در ميان اين کاربران سايتهای بی بی سی و آی پلير در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين ليست در عين حال ميزان علائق جهانی را برای جستجوی موضوع های متفاوت نمايان ساخت که موضوع انتخابات رياست جمهوری ايالات متحده آمريکا و المپيک پکن رتبه های اول را در سطح جهان به خود اختصاص دادند.

بر اساس اين آمار در سال ۲۰۰۸ مردم در سرتاسر جهان به موضوع های اجتماعی و سياسی علاقه بسياری از خود نشان داده اند به طوريکه سايتهای اجتماعی مانند فيس بوک در دسته علائق در حال رشد در جستجوهای اينترنتی قرار گرفته اند.

سياستمداران انگليسی رتبه های اول و دوم ليست سياستمداران محبوب را به خود اختصاص داده و رتبه سوم وهفتم را به ترتيب باراک اوباما و جان مک کين، رئيس جمهور منتخب آمريکا و کانديدای جمهوريخواه شکست خورده در انتخابات به خود اختصاص داده اند.

بر اساس گزارش بی بی سی، اولين رتبه در سطح جهانی در ميان موضوعات مورد جستجوی رو به رشد به سارا پيلين معاون اول پيشنهادی جان مک کين اختصاص يافته است. المپيک پکن مقام دوم، دو سايت اجتماعی مقام سوم و چهارم، باراک اوباما مقام ششم، جام ملتهای اروپا مقام نهم و ديگر رتبه ها به ديگر سايتهای اجتماعی و هنرپيشگان هاليوود اختصاص يافته است.





















Copyright: gooya.com 2016