شنبه 23 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روند رشد ویدیوی آنلاین هم‌چنان ادامه دارد، ایسنا

بر اساس یک گزارش جدید افراد بیش‌تری نسبت به گذشته به مشاهده ویدیوی آنلاین می‌پردازند و سایت اشتراک‌گذاری ویدیویی یوتیوب منبع اصلی این کاربران به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش کام اسکار کاربران اینترنت در آمریکا در ماه اکتبر ‌٥/١٣ میلیارد ویدیوی آنلاین مشاهده کردند که ‌٤٥ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود و بیش از ‌١٤٧ میلیون نفر یا ‌٧٧ درصد از مجموع مخاطبان اینترنتی در طول این ماه ویدیوی آنلاین مشاهده کردند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنین بیش از ‌٨٠ درصد کسانی که ویدیوی آنلاین مشاهده کردند در رده سنی ‌١٨ تا ‌٣٤ سال بودند و بیش‌تر از سایر کاربران برای مشاهده ویدیو زمان صرف کردند.

بنا بر اعلام کام اسکار گوگل با جذب ‌١٠٠ میلیون بیننده ویدیویی که شامل بیش از دو سوم بینندگان ویدیوی آنلاین می‌شوند در این زمینه رکود به ثبت رساند. سهم اصلی ویدیوهای عرضه شده توسط گوگل متعلق به یوتیوب بود که ‌٥/٩٩ میلیون نفر ‌٤/٥ میلیارد ویدیو را در این سایت مشاهده کردند.

فاکس اینتراکتیو با جذب حدود ‌٦١ میلیون مخاطب پس از گوگل در مکان دوم قرار گرفت و یاهو، مایکروسافت، ویاکام و Hulu به دنبال آن قرار گرفتند.

همچنین با این که عمده ویدیوهای به نمایش درآمده در یوتیوب به وسیله کاربران ساخته شده بودند بسیاری از سایت‌های دیگر که جز فهرست ‌١٠ منبع اصلی ویدیوی آنلاین قرار گرفتند محتواهایی را نمایش دادند که برای تلویزیون یا سینما تولید شده بودند و این نشان می‌دهد تولیدکنندگان به طور روزافزون محصولاتشان را در اینترنت عرضه می‌کنند.





















Copyright: gooya.com 2016