شنبه 23 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح پيشنهاد يک ميليارد يورو برای اينترنت پرسرعت در روستاهای اتحاديه اروپا، ايسنا

رهبران اتحاديه اروپا يک طرح نجات ۲۰۰ ميليارد يورويی را بررسی می‌کنند که شامل يک ميليارد يورو برای عرضه‌ اينترنت پرسرعت در مناطق روستايی است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين پيشنهاد در نشست دو روزه‌ رهبران دولتی اتحاديه اروپا مطرح می‌شود و پشتيبانی از اين طرح هنوز تضمين نشده است در صورتی که اين پيشنهاد به تصويب برسد بدون شک فرصتی برای اتصال رسانه موبايل بيش‌تر فراهم می‌کند.

خوزه‌ مانوئل باروسو، رييس کميسيون اروپايی که سرمايه‌گذاری برروی اينترنت پرسرعت را در ماه سپتامبر پيشنهاد داد اظهار کرد: اتصال اروپايی‌های بيش‌تر به اينترنت رقابت‌پذيری اقتصادی را بهبود خواهد بخشيد.

شرکت‌های ماهواره‌يی مخالف اين طرح بوده و اعلام کرده‌اند برای فراهم کردن و توسعه خدمات اينترنت پرسرعت به مناطق محروم در اروپای شرقی و آلپ منحصرا مناسب هستند؛ طبق اعلام اين شرکت‌ها، شبکه اينترنت پرسرعت آن‌ها تا سال ۲۰۱۰ قابل دسترس خواهد بود.

طبق اعلام کميسيون اروپايی در اتحاديه اروپا ۷/۲۱ درصد از ساکنان در ماه ژوييه به اينترنت پرسرعت دسترسی داشتند و تنها شش درصد از ساکنان اينترنت پرسرعت را از طريق تلفن همراه دريافت کردند.





















Copyright: gooya.com 2016