شنبه 7 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار نسخه آزمایشی ویندوز ۷، ایسنا

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس (CES) می‌توانند نخستین نسخه آزمایشی عمومی ویندوز 7 که نسخه آینده سیستم عامل مایکروسافت است را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، مایکروسافت در کنفرانس طراحان حرفه‌یی خود که ماه اکتبر در لس‌آنجلس برگزار شد، اعلام کرده بود نسخه آزمایشی بتای ویندوز 7 را در اوایل سال 2009 منتشر می‌کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با این که خبری تایید نشده اما نشانه‌ها از این حکایت دارند که انتشار این نسخه در ماه ژانویه و احتمالا در نمایشگاه CES لاس وگاس صورت می‌گیرد؛ این نمایشگاه از هشتم تا یازدهم ژانویه برگزار خواهد شد.

یکی از اعضای گروه روابط عمومی مایکروسافت در انگلیس اظهار کرده که در این نمایشگاه مایکروسافت چند خبر قابل توجه از جمله در مورد ویندوز اعلام خواهد کرد. وبلاگ‌های متعددی نیز اعلام کرده‌اند آزمایش‌کنندگان بتا در انتظار انتشار بتای ویندوز 7 هستند.

به‌علاوه مایکروسافت در وب‌سایت کنفرانس شبکه طراحان مایکروسافت اعلام کرده شرکت‌کنندگان در این کنفرانس‌ها که برخی برای نیمه ژانویه برنامه‌ریزی شده‌اند می‌توانند در انتظار یک DVD ویندوز بتای 7 باشند.

پیش‌بینی شده که ویندوز 7 در اوایل سال 2010 منتشر شود، اگرچه ناظران انتظار دارند به علت بی‌اقبالی مصرف‌کنندگان به ویندوز ویستا نسخه جدید ویندوز تا پایان سال 2009 منتشر شود. بسیاری از مشتریان به‌ویژه مشتریان تجاری ترجیح داده‌اند تا زمان عرضه شدن ویندوز 7 به‌جای ویستا از اکس پی استفاده کنند.





















Copyright: gooya.com 2016