یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بالاخره رايانه لوحي اپل معرفي شد، همكاران سيستم

رايانه لوحي اپل که از مدت‌ها قبل شايعات فراوان در مورد آن منتشر شده بود، سرانجام در کنفرانس سالانه اپل در شهر سانفرانسيسکو توسط "استيو جابز"(Steve Jobs) مديرعامل اين شرکت معرفي شد.

اين رايانه لوحي که iPad نام گرفته، بر خلاف پيش‌بيني‌هاي قبلي قيمت ارزان‌تري دارد و بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است مدل ساده آن که تنها از فناوري بي‌سيم Wi-Fi پشتيباني مي‌کند، بر اساس حجم داخلي حافظه خود بين 499 تا 699 دلار فروخته شد. مدل 3G اين رايانه لوحي نيز بين 629 تا 829 دلار قيمت دارد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين رايانه لوحي که نمايشگر چند-لمسي 7/9 اينچي را در خود جا داده است، از فروشگاه اينترنتي جديد مخصوص عرضه کتاب‌هاي الکترونيکي که iBooks نام گرفته نيز پشتيباني مي‌کند و بر اين اساس، رقيب تازه دستگاه کتابخوان الکترونيکي شرکت آمازون موسوم به Kindle محسوب مي‌شود.

در اين ميان، مدير روابط عمومي شرکت اپل در اروپا تاييد کرد که اين محصول از حدود دو ماه ديگر وارد بازارهاي اروپا مي‌شود. سخنگوي اپل در اروپا نيز گفت: «مدل iPad با قابليت پشتيباني از سرويس Wi-Fi از ماه مارس وارد بازارهاي جهاني مي‌شود».

شرکت اپل هم‌اکنون در حال مذاکره با شرکت‌هاي مخابراتي عرضه‌کننده تلفن‌هاي همراه است تا بتواند محصول جديد خود را در بهترين شکل به دست کاربران برساند. البته لازم به ذکر است که هنوز خبري در مورد قيمت اين محصول براي بازارهاي جهاني منتشر نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016