چهارشنبه 28 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خريد قبر در قم اينترنتي مي‌شود، فارس

مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قم از خريد قبر به صورت اينترنتي در قم در آينده‌اي نزديك خبر داد.

جمال حسيني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان در زمينه ارتقاي سطح فعاليت‌ها اظهار داشت: اطلاعات كامل متوفيان بهشت معصومه(س) قم وارد سيستم شده و با اين اقدام دسترسي همگان به اطلاعات مورد نظر ميسر مي‌شود.

وي ادامه داد: با تمهيدات انديشيده شده و با راه‌اندازي سيستم ‌الكترونيكي در سازمان بهشت معصومه(س) خدمات رزرو و خريد قبر در آينده نزديك در قم به صورت اينترنتي انجام مي‌شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قم افزود: طراحي اوليه در اين طرح صورت گرفته و نرم‌افزارهاي مورد نياز نيز آماده شده است و ارائه بخش اعظمي از خدمات مختلف به زودي از طريق سايت اين سازمان صورت مي‌گيرد.

حسيني با اشاره به وجود قطعه غنچه‌ها در بهشت معصومه يادآور شد: اين قطعه براي متوفيان زير دو سال در نظر گرفته شده و با توجه به تاملات روحي والدين خدمات به صورت رايگان در اين قطعه ارائه مي‌شود.

وي به وجود پنج سايت بازي كودكان در بهشت معصومه(س) اشاره كرد و گفت: با توجه به حضور كودكان در مراسم‌هاي تشييع و دفن اموات و براي اينكه اين قشر تصور خشن و نامناسبي از محيط قبرستان نداشته باشند اين اماكن براي حضور آنان در نظر گرفته شده است.

مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قم خاطرنشان كرد: اميداريم با هماهنگي همه نهاد‌‌ها و دستگاه‌ها به ويژه استانداري تمام اموات فقط در بهشت معصومه(س) دفن شوند و ديگر در قبرستان‌هاي داخل شهر شاهد دفن اموات نباشيم.

حسيني در ادامه اظهار داشت: به طور متوسط روزانه 16 نفر در قم به خاك سپرده مي‌شوند كه نيمي از اين تعداد در آرامستان بهشت معصومه(س) دفن مي‌شوند.

وي با اشاره به 12 پروژه‌ عمراني و خدماتي سازمان بهشت معصومه(س) گفت: اين پروژه‌ها با اعتباري در حدود 13 ميليارد ريال در دست اقدام است كه تا پايان سال اين پروژه‌ها به بهره‌برداري مي‌رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016