یکشنبه 16 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رايانه لوحي مايکروسافت امسال عرضه مي‌شود، همكاران سيستم

MS_tablet_2010.jpg
منابع آگاه جزئيات جديدي را در مورد رايانه لوحي Courier مايکروسافت مجهز به دو نمايشگر لمسي مجزا منتشر کردند و اظهار داشتند که اين محصول به احتمال قوي اواخر سال جاري ميلادي وارد بازار مي‌شود.

بر اساس مطلب منتشر شده در پايگاه اينترنتي Engadget، زماني که اين رايانه در حالت بسته قرار دارد، اندازه آن 5 در 7 اينچ است و مايکروسافت آن را بر پايه سيستم‌عامل ويندوز CE توليد کرده است. اين رايانه لوحي که مبتني بر پردازنده گرافيکي Nvidia Tegra 2 ساخته شده، اواخر سال جاري ميلادي وارد بازار مي‌شود. لازم به ذکر است که نماينده شرکت مايکروسافت از دادن توضيح در مورد اين خبر امتناع کرده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"رابي بچ"(Robbie Bach) مدير مرکز "دستگاه‌ها و محصولات سرگرمي مايکروسافت" طي يک مصاحبه در ماه ژانويه تاييد کرد که تصاوير منتشر شده در مورد اين رايانه لوحي در شرکت مايکروسافت تهيه شده است. اما او از اعلام تاريخ دقيق براي توسعه و توليد انبوه اين رايانه لوحي خودداري کرد.

او در اين مصاحبه گفت: «ما تصاوير ويديويي اکتشفافي فراواني را در مورد محصولات مختلف تهيه کرده‌ايم. تصوير ويديويي منتشر شده در اينترنت مربوط به رايانه لوحي Courier يکي از اين چند تصوير است. ما نمونه‌هاي فراواني مانند آن تهيه کرده‌ايم. هم‌اکنون در مورد آن‌ها توضيح خاصي نمي‌دهيم».

منابع آگاه پيش‌تر به خبرگزاري CNET گزارش دادند که Courier يکي از چند نمونه اوليه ارايه شده در شرکت مايکروسافت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016