جمعه 20 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايکروسافت در Xbox 360 شبکه تلويزيوني پخش زنده راه مي‌اندازد

همکاران سيستم - شرکت مايکروسافت از راه‌اندازي شبکه تلويزيوني پخش زنده در Xbox360 در پاييز سال جاري ميلادي خبر داد.

مايکروسافت اعلام کرد كه اين شرکت با همکاري چندين شرکت در داخل و خارج از آمريکا برنامه‌هاي تلويزيوني متنوعي ارائه مي‌كند، اما اين شرکت آمريکايي به نام شركاي خود اشاره‌اي نکرد.

اقدام مايکروسافت براي راه‌اندازي يک شبکه تلويزيوني در Xbox تنها بخشي از برنامه اين شرکت براي تبديل اين کنسول بازي به يک مرکز سرگرمي در خانه‌هاست. اين شرکت آمريکايي همچنين از افزودن شبکه يوتيوب به کنسول بازي Xbox در آينده اي نزديک خبر داد. در کنار شبکه‌هايي مانندNetflix و Hulu Plus، سيستم Xbox به سرعت به يک مرکز رسانه‌اي قوي تبديل مي‌شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مايکروسافت همچنين عنوان کرد: اين شرکت در نظر دارد موتور جست‌وجوي Bing را در Xbox Live (شبکه زنده Xbox) بگنجاند و کنترل‌کننده هاي صدا با استفاده از سيستم مشهور محيطي Kinect را به اين شبکه زنده بيفزايد.

هرچند مايکروسافت هنوز جزئياتي درباره شبکه پخش زنده Xbox اعلام نکرده است، به نظر مي‌رسد که شركاي آمريکايي اين شركت يک شبکه زنده تلويزيوني مايکروسافت را که هم‌اکنون در اروپا پخش مي‌شود حمايت کنند.

مايکروسافت که در چند سال گذشته با توليد‌کنندگان برنامه‌هاي تلويزيوني شبکه Sky TV در انگليس همکاري داشته است، برنامه‌هايي را مختص پخش زنده شبکه تلويزيوني Xbox تهيه مي‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016