چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندروئید گوگل از آی- فن اپل پیش افتاد، مهر

بررسیها نشان می دهد که در سه ماهه نخست سال 2010 فروش تلفنهای همراه برپایه سیستم عامل آندروئید گوگل در آمریکا از آی- فن بیشتر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تحقیقات Npd نشان می دهد که تلفنهای همراه با سکوی سیستم عامل آندروئید 28 درصد از فروش بازار آمریکا را در سه ماهه نخست سال جاری به خود اختصاص دادند در حالی که این رقم برای آی- فن برابر با 21 درصد است.

در راس این بازار همچنان تلفن همراه بلک بری با در اختیار داشتن 36 درصد از فروشها قرار دارد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته Npd از میان دلایلی که موجب افزایش فروش آندروئید (در یک کشور و تنها در یک سه ماهه) می شود می توان به تبلیغات بهتر این سیستم عامل و انتخاب بیشتر اپراتورهای موبایل اشاره کرد.

در حقیقت آی- فن در آمریکا تنها در انحصار اپراتور AT&T است. علاوه بر این تعداد تلفنهای همراه هوشمندی که بر پایه سیستم عامل آندروئید قرار گیرند بسیار گسترده تر و بیشتر است. به خصوص موفقیت تلفن همراه Droid محصول موتورولا و برخی از مدلهای محصول Htc که برپایه این سیستم عامل گوگل قرار دارند از دلایل دیگر رشد آندروئید است.

براساس گزارش رویترز، چشم انداز آینده گوگل عرضه نسخه 2.2 سیستم عامل آندروئید است که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی با سرعت بالاتری عملکردها را انجام می دهد.

از زمان عرضه آی- فن در سال 2007 تاکنون در مجموع 51 میلیون از این دستگاه به فروش رفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016