دوشنبه 20 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزانه 3 هزار شرکت جديد جذب اپليکيشن‌هاي گوگل مي‌شوند

همکاران سيستم - به گفته يک مقام ارشد شرکت گوگل، روزانه بيش از سه هزار شرکت جديد در سراسر جهان به استفاده از اپليکيشن‌هاي گوگل روي مي‌آورند.

رابرت وايت سايد، رئيس شاخه انگليس، ايرلند و بنلوکس شرکت گوگل اعلام کرد: حدود سه ميليون کسب و کار در سراسر جهان از اپليکيشن‌هاي گوگل استفاده مي‌کنند که يک ميليون آن در اروپا، خاورميانه و آفريقا هستند.

وي افزود: روزانه بيش از سه هزار شرکت جديد به استفاده از خدمات پردازش ابري روي مي‌آورند و استفاده از سيستم پردازش ابري روز به روز در حال رشد است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وايت سايد گفت: شرکت‌هاي کوچک و متوسط بخش عمده‌اي از مشتريان پليکيشن‌هاي مبتني بر خدمات پردازش ابري شرکت گوگل هستند.

شرکت هايي که تا 10 کاربر دارند مي‌توانند از نسخه رايگان اپليکيشن‌هاي گوگل استفاده کنند که به آنها نسخه‌هاي استاندارد گفته مي‌شود، در حالي که شرکت‌هايي با بيش از 10 کاربر بايد براي استفاده از اپليکيشن‌هاي اين شرکت پول بپردازند. هزينه سالانه براي هر کابر 33 پوند يا ماهانه سه پوند و 30 پنس است.

بهاي ارزان استفاده از قابليت‌هاي شرکت گوگل يکي از دلايل تشويق شرکت‌ها به استفاده از خدمات پردازش ابري گوگل به شمار مي‌رود.

وايت سايد در اين باره گفت: ما شاهد رشد روز افزون استفاده از خدمات پردازش ابري بوده‌ايم، يکي از ارزش‌هاي خدمات پردازش ابري دسترسي آسان به آن است.

به گفته وي بسياري از شرکت‌ها به دليل کاهش هزينه‌هايشان به استفاده از خدمات پردازش ابري روي آورده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016