دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زباله‌هاي تهران به انرژی برق تبديل مي‌شود!، ایلنا

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام مذاکرات با سه مجموعه سرمایه گذار برای تبدیل زباله به انرژی برق خبر داد و گفت: ظرف دو ماه آینده با توافقات صورت گرفته و انعقاد قرار داد با این مجموعه ها ، عملیات احداث نیروگاه برای تبدیل زباله به انرژی برق در مناطق شمالی شهر تهران آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاري ايلنا، حسین کلخورانی در خصوص اقدامات در نظر گرفته شده جهت تبدیل زباله به انرژی برق، تاكيد كرد: در بحث نیروگاه هم اکنون با بیش از 14 مجموعه پیشنهاد دهنده در حال مذاکره هستیم و کار بررسی مذاکرات با سه مجموعه از آنها در حال اتمام است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او ادامه داد : این سه مجموعه تمایل به سرمایه گذاری مشترک با شهرداری تهران برای تبدیل زباله به انرژی برق دارند و روش های مختلفی را نیز برای انجام این اقدام مهم پیشنهاد دادند که در حال بررسی است وظرف 2 ماه آینده توافقات نهایی صورت می گیرد و با انعقاد قرار داد،عملیات احداث نیروگاه آغاز مي‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تمام سعی ما این است که این نیروگاه ها در مناطق شمالی شهر تهران استقرار پیدا کنند، تصریح کرد : استقرار نیروگاه ها در مناطق شمال شهر سبب می شود تا زباله ها به جنوب شهر حمل نشود و در واقع در همان ایستگاه های میانی تبدیل به سوخت شوند.

کلخورانی تاکید کرد: با استقرار نیروگاه ها در شمال شهر وتبدیل زباله به سوخت طی یک پروسه دقیق و علمی زباله ها در نهایت به انرژی برق تبدیل می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016