پنجشنبه 12 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رژه ۴هزار نفری کفن‌پوشان گردان‌های استشهادی، فارس

خبرگزاری فارس: قوای محمدرسول‌الله (ص) گردان‌های استشهادی «لبيک يا خامنه‌ای»، کفن‌پوشان از لانه جاسوسی سابق به سمت دانشگاه تهران رژه می‌روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، بيش از ۴ هزار نفر از قوای محمدرسول‌الله گردان‌های استشهادی «لبيک يا خامنه‌ای» شامل دانشجويان دختر و پسر، کفن‌پوش و با پوشيدن لباس نظامی در حاليکه پرچم‌های ايران، فلسطين و حزب‌الله لبنان را در دست دارند، با آرايش نظامی از لانه جاسوسی سابق به سمت دانشگاه تهران رژه می‌روند.
اين دانشجويان که پرچم بزرگی از فلسطين را نيز به همراه دارند برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کرده و در دانشگاه تهران بصورت نمادين سازماندهی عملياتی خواهند شد.
رژه روندگان همچنين پلاکارد بزرگی از فرمايش اخير رهبر انقلاب را در دست دارند که جمله مهم "همه‌ مجاهدان فلسطين و همه‌ مؤمنان دنيای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌اند و هر کس در اين دفاع‌ مشروع و مقدس کشته شود شهيد است" در آن نوشته شده است و به اين طريق آمادگی خود را برای اجرای فرمايشات رهبر انقلاب اعلام داشتند.
تجمع کنندگان همچنين در ابتدای حرکت خود تصاوير اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستی و حسنی مبارک رئيس جمهور سازشکار مصر را به آتش کشيدند.





















Copyright: gooya.com 2016