چهارشنبه 18 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برادران علايی به کمک شما همين امروز نياز دارند، پزشکان مدافع حقوق بشر

۱۷ دی ماه ۱۳۸۷- پزشکان مدافع حقوق بشر با ارسال بيانيه ای امروز اعلام کردند که برادران علايی- کاميار و آرش؛ پزشکان پيشگام در مبارزه با ايدز که بيش از ۶ ماه است در زندان بسر می برند، بشدت به کمک همه مردم نياز دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برادران علايی که به مدت ۶ ماه بدون هيچ اتهامی در زندان بسر بردند، در هفته گذشته به اتهام ارتباط با دولت متخاصم و ساير اتهاماتی که دولت از ابراز برخی از آنها خود داری کرد، در يک دادگاه فرمايشی محاکمه شدند. پزشکان مدافع حقوق بشر بر اين باورند که در جريان يک دادرسی ناعادلانه، اين اتهامات که منشاء سياسی دارند، به ناحق به برادران علايی وارد شده است.
برای نجات برادران علايی اقدام کنيد!
جامعه بين المللی نگران سلامتی و امنيت جانی و حقوق اين پزشکان سرشناس است.
پزشکان مدافع حقوق بشر از همه مردم خواست که همين امروز برای آزادی کاميار و آرش اقدام کنند و با نمايندگی ايران در سازمان ملل تماس بگيرند و از آنها بخواهند که آرش و کاميار را آزاد کنند تا آنها بتوانند به کار شان که نجات مردم از ايدز است، ادامه بدهند.
برای اقدام سريع به اين پيوند مراجعه کنيد:
http://actnow-phr.org/campaign/drop_the_charges?rk=h13ONw71TgBhEhttp://actnow-phr.org/campaign/drop_the_charges?rk=h13ONw71TgBhE
پزشکان حقوق بشر انتظار دارد که حداقل ۵۰۰ ايميل، تلفن و نامه به نمايندگی سازمان ملل متحد ارسال شود. آيا شما اولين نفری خواهيد بود که اين حرکت انسانی را انجام می دهد؟
ابتکار برادران علايی در نجات جان بيماران مبتلا به ايدز در ايران و ساير کشورها يک جرم نيست بلکه يک اقدام پزشکی است. همين امروز برای آزادی آنها اقدام کنيد.

برای اطلاعات بيشتر در باره سابقه کارزار بين المللی برای برادران علايی به اين پيوند مراجعه کنيد:
http://www.iranhumanrights.org/farsi/alaies22dec2008.html





















Copyright: gooya.com 2016