پنجشنبه 3 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاخ سفيد: موضع اوباما در قبال ايران، مذاکره بدون پيش شرط، مستقيم اما سخت! انتخاب

خبرگزاری انتخاب : دولت باراک اوباما در بيانيه ای در يک وب سايت با تکرار اتهامات هميشگی دولتهای سابق آمريکا عليه جمهوری اسلامی ايران به ويژه اتهام نخ نماشده حمايت از تروريسم ادعا کرد که هدف آن استفاده از قدرت ديپلماسی آمريکا در برابر برنامه هسته ای ايران، حمايت آن از تروريسم و تهديدهای آن عليه اسرائيل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کاخ سفيد شب گذشته در حالی مدعی آمادگی رئيس جمهوری جديد آمريکا برای گفتگوی پيش شرط با ايران شد که با تکرار اتهامات نخ نما شده دولتهای سابق آمريکا،خواستار چشم پوشی کشورمان از حقوق مشروع هسته ای خود شد.

به گزارش الجزيره انگليسی، کاخ سفيد اعلام کرد که رئيس جمهوری جديد آمريکا از ديپلماسی "سخت و مستقيم" و "بدون پيش شرط" درباره ايران استفاده خواهد کرد.

دولت "باراک اوباما" در بيانيه ای در يک وب سايت با تکرار اتهامات هميشگی دولتهای سابق آمريکا عليه جمهوری اسلامی ايران به ويژه اتهام نخ نماشده حمايت از تروريسم ادعا کرد که هدف آن استفاده از"قدرت ديپلماسی آمريکا " در برابر برنامه هسته ای ايران، حمايت آن از تروريسم و تهديدهای آن عليه اسرائيل است.

در اين بيانيه آمده است :"جستجو کردن اين نوع راه حل جامع برای ايران، بهترين راه ما برای ايجاد پيشرفت است."

در ادامه اين بيانيه آمده است : اگر ايران برنامه هسته ای خود را متوقف کند، آمريکا مشوقهايی از جمله عضويت در سازمان تجارت جهانی، سرمايه گذاری اقتصادی و حرکت به سوی روابط ديپلماتيک عادی را پيشنهاد خواهد داد.

کاخ سفيد همچنين به زعم خود با استفاده از عبارت "رفتار نگران کننده" درباره ايران ادعا کرده که اگر ايران به اين نوع رفتار خود ادامه دهد، آمريکا هم تلاشهای خود را برای انزوای بيشتر ايران از طريق اقتصادی و سياسی افزايش خواهد داد.

اوباما در دوره تبليغات رياست جمهوری خود نيز اعلام کرده بود که با مقامهای ايران وارد گفتگو خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016