پنجشنبه 10 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله جنتی: حاميان چراغ سبز به رئيس‌جمهور جديد آمريکا خود را ضايع نکنند، فارس

خبرگزاری فارس: دبير شورای نگهبان گفت: به برخی از گروهک های منفور و مطرود جامعه که درصدد برقراری ارتباط با آمريکا، ديدار با اوباما و چراغ سبز نشان دادن به رئيس جمهور آمريکا برآمده‌اند، هشدار می‌دهم که خود را بيش از اين ضايع نکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، آيت الله احمد جنتی دبير شورای نگهبان در حاشيه نشست خبری امروز پنج‌شنبه خود به عنوان رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی در تشريح برنامه‌های دهه فجر، به خبرنگاران گفت: آمريکا در کشور ما سهمی ندارد و قدرت و عزت فقط مخصوص خداوند و مردم است و آنها که درصدد برقراری ارتباط با آمريکا، ديدار با اوباما و چراغ سبز نشان دادن به رئيس جمهور آمريکا برآمده‌اند، فقط درد سر و زحمت درست می‌کنند.
وی خطاب به اين افراد گفت: اين راه را نرويد و به آمريکا وابستگی پيدا نکنيد و مردم را نرنجانيد و هشدار می‌دهم که خود را بيشتر از اين ضايع نکنند.
جنتی افزود: کسانی که قدر اين انقلاب را نمی دانند و هنوز گرايش های غربی و آمريکايی دارند تلاش می کنند رضايت آنها را فراهم و به آنها وابستگی پيدا کنند.
دبير شورای نگهبان، انقلاب اسلامی را باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ايران دانست و گفت: قدرت های بزرگ از مردم ما حساب می برند.
وی با بيان اينکه آمريکا آنقدری که از انقلاب اسلامی حساب می برد از هيچ جای ديگر حساب نمی برد، هدف اصلی انقلاب اسلامی ايران را حاکميت الله دانست و گفت: اجرای عدالت، مبارزه با ظلم، تبعيض و فساد، حمايت از مستضعفان و محرومان و آزاديخواهی از دستاوردهای اين انقلاب است.
جنتی افزود: ما توانستيم قدرت نظام شاهنشاهی را بشکنيم و دست امريکا را از کشور قطع و آنها را از رسيدن به منافعشان مأيوس کنيم و حکومتی تشکيل دهيم که در دنيا از جهت استقلال، نمونه است.
وی يادآور شد: البته تا رسيدن به قله مورد نظر حضرت امام (ره)، انقلاب و مردم، فاصله ای طولانی داريم و بايد سال ها برای رسيدن به آن تلاش کنيم ولی همين درصدی که به دست آمده بسيار گرانقيمت است و ارزش دارد.
دبير شورای هماهنگی تبليغات اسلامی همچنين از رسانه ها خواست در ايام الله دهه فجر، حقايق انقلاب را به مردم، به خصوص جوانان بيش از پيش منتقل و آنها را با اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنند.





















Copyright: gooya.com 2016