چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسنی، امام جمعه اروميه: در انتخابات با تمام وجود از احمدی‌نژاد حمايت می کنم، انتخاب

خبرگزاری انتخاب: نماينده ولی‌فقيه در آذربايجان‌غربی و امام جمعه اروميه، در مراسم ديدار رييس‌جمهور با مردم استان در ورزشگاه تختی اروميه، با اشاره به عملکرد دولت نهم گفت: دولت نهم برنامه‌های بسيار مناسبی را در کشور اجرا کرده و طرح‌های عظيمی را برای پيشرفت کشور به بهره‌برداری رسانده است.

به گزارش خبرنگار انتخاب به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين "غلامرضا حسنی"، افزود: امروز رای قاطع خود را به احمدی‌نژاد اعلام کرده، در انتخابات دهم رياست‌ جمهوری نيز با تمام وجود از ايشان حمايت خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به افتتاح پل ميانگذر درياچه اروميه، گفت: افتتاح اين پل نعمت بزرگی برای مردم استان و منطقه است که باعث پيشرفت هر چه بيشتر آذربايجان‌غربی شده است.

حجت‌الاسلام حسنی در بخش ديگری از سخنان خود به کشاورزی بودن آذربايجان‌غربی اشاره کرد و گفت: امسال ۱۳۰ هزار تن سيب درختی درجه يک در استان توليد شده، اما متاسفانه هنوز اين محصولات خريداری نشده و در سردخانه‌های استان باقی مانده است.

وی تصريح کرد: رييس جمهور بايد به مشکلات کشاورزی استان نيز رسيدگی کند چرا که استان آذربايجان غربی بيشترين استعداد را در بخش کشاورزی دارد.

وی با اشاره به استعدادهای موجود در اين استان، گفت: استعدادهای زيادی در آذربايجان‌غربی در بخش‌های گوناگون نهفته است که شکوفايی آنها نيازمند سرمايه‌گذاری‌های عظيمی می‌باشد.

حسنی ادامه داد: آذربايجان‌غربی دارای قوميت‌های مختلفی است و با وجود اينکه هميشه از آن‌سوی مرزها مورد تهديد و تهاجم فرهنگی قرار گرفته است، اما مردم اين استان با اتحاد و همدلی در برابر اين تهديدات ايستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن و استکبار جهانی به‌دنبال روزنه‌ای در جهت تضعيف و خدشه‌دار کردن امنيت، اقتدار، وحدت ملی و افتخار حسينی اين ملت هستند اما دولت نهم با اتخاذ استراتژی مناسب تمام اقدامات دشمن را در اين مسير مصدود و کور می‌کند.

وی حضور دولت نهم را در عرصه‌های جهانی هم مايه افتخار تمام ايرانيان دانست و گفت: حضور ۳۴ ساعته رييس‌جمهور در سه کشور آفريقايی، همه مردم اين کشورها و سياست‌مداران جهان را متحير و متعجب ساخته بود که اين امر توجه ويژه ملت‌های جهان به ايران را نشان می‌دهد.





















Copyright: gooya.com 2016