سه شنبه 4 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهاره هدايت و امين نظری از اعضای دفتر تحکيم وحدت آزاد شدند، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: بهاره هدايت و امين نظری اعضای شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت و سعيد فيض الله زاده دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه علامه که به همراه ۷ نفر ديگر از اعضای دفتر تحکيم وحدت و خانواده های دانشجويان بازداشت شده در روز جمعه در مقابل زندان اوين بازداشت شده بودند، امروز آزاد شدند.

روز گذشته نيز مهدی عربشاهی، ميلاد اسدی، فريد هاشمی، مادر نريمان مصطفوی و مادر ميلاد اسدی به همراه چند نفر ديگر از اعضای خانواده های دانشجويان آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته دانشجويان آزاد شده در مدت ۴۸ ساعت بازداشت دانشجويان، فردی به نام سرهنگ حسين قاسملويی، فرمانده مقر پليس امنيت دربند با بازداشت شدگان بدرفتاری کرده و ضمن ايراد ضرب و شتم، ممانعت از خوردن آب و غذا، سرپا نگاه داشتن در طول شب، افراد بازداشت شده را با دستبند برای چندين ساعت به درخت بسته است. فرد ياد شده در لحظه بازداشت دانشجويان نيز با خشونت رفتار کرده است.

لازم به ياد آوری است اعضای دفتر تحکيم وحدت و خانواده های دانشجويان دربند دانشگاه اميرکبير به هنگام سال تحويل در مقابل زندان اوين حضور يافتند تا به هنگام آغاز سال جديد حمايت خود را از دانشجويان دربند اعلام نمايند، اما مامورين نيروی انتظامی با خشونت با دانشجويان برخورد کرده و با هتاکی و بی حرمتی نسبت به خانواده های دانشجويان آنان را بازداشت نمود.





















Copyright: gooya.com 2016