چهارشنبه 3 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در ديدار شب گذشته نمايندگان با احمدی نژاد، جای سران مجلس خالی بود، ايلنا

علی لاريجانی،‌ محمدرضا باهنر و احمد توکلی به ديدار رئيس‌جمهور نرفتند.اين چهره‌ها در ديدارهای نوروزی رئيس‌جمهور و همچنين در ديدار نمايندگان اصولگرا با احمدی‌نژاد نيز به ديدار رئيس‌جمهور نرفته بودند.


علی لاريجانی، ‌محمدرضا باهنر و احمد توکلی به ديدار رئيس‌جمهور نرفتند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، شب گذشته محمود احمدی‌نژاد از نمايندگان مجلس دعوت کرده بود تا برای تقدير از آنها به منظور حمايت از وی در انتخابات رياست جمهوری دهم در ساختمان رياست جمهوری حضور يابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته يکی از نمايندگان، اين ديدار با استقبال محدودی از نمايندگان مواجه شد و بار ديگر جای سران مجلس از جمله علی لاريجانی،‌محمدرضا باهنر، احمد توکلی و غلامعلی حداد عادل خالی بود. اين چهره‌ها در ديدارهای نوروزی رئيس‌جمهور و همچنين در ديدار نمايندگان اصولگرا با احمدی‌نژاد نيز به ديدار رئيس‌جمهور نرفته بودند از اين رو اين سومين غيبت آنها در اين ديدارهای مشترک محسوب می‌شود.
محمدرضا تابش دبيرکل فراکسيون خط امام (ره) نيز به خبرنگار ايلنا، گفت: نمايندگان عضو اين فراکسيون در اين ديدار حضور نداشتند. البته اين يک تصميم فراکسيونی نبوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016