یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از پخش اعترافات؛ نمايندگان اصولگرای منتقد دولت تهديد شدند که مصاحبه نکنند، موج سبز آزادی

«موج سبز آزادی» خبردار شده که برخی از نمايندگان اصولگرای منتقد احمدی نژاد که درباره بازداشتی‌های اخير و وضعيت آنها در زندان با سايت‌ها و مطبوعات مصاحبه کرده بودند، پس از دادگاه نمايشی چهره‌های سياسی اصلاح طلب، تهديد شده‌اند که از انجام هرگونه مصاحبه و يا ابراز نظر درباره بازداشتی‌ها و يا دادگاه ديروز خودداری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از نمايندگان عضو فراکسيون اکثريت که پيش از اين انتقاداتی را درباره وضعيت نگهداری بازداشت شدگان حوادث اخير و نحوه برخورد با آنها مطرح کرده بود، به «موج سبز آزادی» خبر داد که امروز در جمع خبرنگاران حاضر در مجلس، از هرگونه ابراز نظر درباره محاکمه چهره‌های سياسی خودداری کرده و پس از اصرار بر اينکه در اين زمينه نظری ندارد، در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اينکه آيا اين امتناع وی از مصاحبه به علت تحت فشار قرار داشتن او از سوی برخی نهادها و نمايندگان است، فاش کرده است: به من اخطار داده‌اند که صدايم را به اندازه اعترافات پايين بياورم.

همچنين يکی ديگر از اعضای اين فراکسيون که نقدهای صريحی درباره حوادث اخير به عملکرد بسيج و به ويژه لباس شخصی‌ها داشت، در واکنش به پيگيری‌های «موج سبز آزادی» از انجام هرگونه گفت‌و‌گو درباره محاکمه اصلاح طلبان خودداری کرد و اظهار داشت: می‌خواهيد ما را هم راهی زندان کنيد؟!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016