جمعه 10 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران: ۹ نفر در حاشيه بازی پرسپوليس - استقلال دستگير شدند، استقرار پليس در داخل اتوبوس‌های تماشاگران، ايسنا

- نصب دوربين مداربسته در نقاط کور استاديوم آزادی


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگيری ۹ تن در حاشيه بازی دو تيم فوتبال استقلال - پرسپوليس به جرم حمل موادمخدر، خريد و فروش بليت غيرمجاز و درگيری خبر داد.

سردار رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا، با اشاره به اينکه در حال حاضر استاديوم آزادی به صورت کامل تخليه شده است، گفت: ماموران پليس در حاشيه بازی دو تيم فوتبال استقلال - پرسپوليس،‌ سه تن به جرم حمل موادمخدر، سه تن به جرم خريد و فروش غيرمجاز بليت و سه تن را نيز به جرم نزاع و درگيری دستگير کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه برخورد خاصی بين تماشاگران دو تيم پس از اتمام بازی رخ نداد، افزود: اين ديدار با نظم و امنيت کامل برگزار شد، به طوری که مسوولان دو تيم و تماشاگران از اين موضوع رضايت داشتند.

به گفته سردار رجب زاده، تعدادی از ماموران پليس در داخل اتوبوس‌های حامل تماشاگران، کنترل امنيت را برعهده دارند تا مشکل خاصی نيز در اين باره به وجود نيايد.

فرمانده انتظامی تهران در رابطه با کنترل فضای استاديوم توسط دوربين‌های مداربسته نيز اظهار کرد: در حال حاضر در بخشی از پارکينگ‌ها و محدوده استاديوم آزادی، دوربين‌های مداربسته نصب شده است. همچنين قرار است تا داربی آينده برخی از نقاط کور و دور از چشم استاديوم نيز به دوربين مداربسته مجهز شود.

وی در رابطه با موضوع بليت فروشی هم گفت: مانند دفعات گذشته به دليل نبودن سازوکار مناسب، در بازی امروز هم مشکلاتی همچون ازدحام جمعيت در پشت درب‌های استاديوم وجود داشت، به طوری که نزديک به ۱۵هزار نفر برای تماشای بازی، شب را پشت درب‌های استاديوم سپری کردند، اين درحالی است که اگر راهکار مناسبی در اين‌باره انديشيده شود ديگر شاهد اتلاف وقت و به وجود آمدن اين مشکلات نخواهيم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016