جمعه 10 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شعار "فوتبال سياسی، نمی خوايم نمی خوايم" نيروهای نظامی را غافلگير کرد، جرس

با پايان يافتن شهراورد استقلال و پرسپوليس، و علی رغم حضور گسترده يگان ويژه نيروی انتظامی و نيروهای لباس شخصی ها در ميان هواداران، دقايق آخر بازی دو تيم با افزايش اعتراضات تماشاچيان، وحشت و دستپاچگی اين نيروها مشهود بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "موج سبز آزادی"، حضور گسترده نيروهای لباس شخصی و يگان ويژه نيروی انتظامی، که بصورت کاملا مشهود در ميان تماشاگران مستقر بودند، موجب آن نشد تا در دقايق پايانی بازی تماشاگران شعارهای سياسی ندهند. با رسيدن به ۵ دقيقه آخر بازی و نتيجه تساوی دو تيم، بسياری از تماشاگران که انتظار نتيجه برد داشتند و اين تساوی را يک تبانی بين دو تيم می دانستند شروع به دادن شعار "فوتبال سياسی، نمی خوايم نمی خوايم" کردند که همين شعار نيروهای سرکوب را غافلگير کرد. نيروهای يگان ويژه به سرعت در پيست دوميدانی استاديوم مستقر شدند تا جلوی هر گونه اتفاق احتمالی را بگيرند و مامورين از ميان تماشاگران شروع به آرام کردن صدا کردند. صدای تماشاگران به حدی رسيد که مزدک ميرزايی گزارشگر مسابقه نيز به آن اشاره کرد. تا پايان بازی شعارهای سياسی تماشاگران از گوشه کنار استاديوم همچنان شنيده می شد و برخی گزارش ها از ادامه شعارها پس از بازی و شعارهای تندتر حکايت دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016