پنجشنبه 30 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: رهبران فتنه، اسير نقشه از قبل طراحی شده بودند، در دوران اصلاحات عناصر افراطی بر مسند قدرت نشستند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقايع اخير بعد از انتخابات نشان داد حتی رهبران اين فتنه، اسير نقشه از قبل طراحی شده بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، سيد محمد حسينی صبح امروز در همايش يک روزه کانون دانشگاهيان ايران اسلامی که در مرکز سنجش از راه دور دانشگاه شهيد بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از تشکل‌ها و اهداف با تبليغات گسترده آغاز به کار می‌کنند و اما بعد از مدتی از دامنه فعاليت آنها کاسته می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تشکل‌ کانون دانشگاهيان ايران اسلامی در اوايل دهه ۸۰ آرام فعاليت خود را آغاز کرد و اکنون قصد دارد فعاليت اين کانون را گسترش دهد.
وی بيان کرد: در دوران موسوم به اصلاحات تعدادی از عناصر افراطی بر مسند قدرت نشستند که دارای انديشه‌هايی بودند که با انديشه حضرت امام (ره) ناسازگار بود.
حسينی افزود: اين عناصر افراطی سخن از حاکميت دوگانه، خروج از حاکميت، فشار از پايين و چانه‌زنی از بالا را بيان می‌کردند و حتی از بيان اينکه «انديشه امام بايد به تاريخ سپرده شود»، ترسی نداشتند.
وی با اشاره به روند شکل‌گيری کانون دانشگاهيان ايران اسلامی ادامه داد: در چنين فضايی اعضای کانون به اين فکر افتادند که با تشکيل اين کانون جلوی اين انحرافات را بگيرند و خوشبختانه بعد از تشکيل کانون در چند سال اخير فعال‌ترين تشکل دانشگاهی بوده و در عرصه انتخابات به خوبی ظاهر شد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اتفاقاتی که بعد از انتخابات اخير افتاد، نشان داد نخبگان کشور به انقلاب اسلامی و ولايت فقيه باور دارند که بايد هميشه به تجزيه و تحليل وضعيت کشور بپردازند و مصالح نظام را در نظر بگيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016