چهارشنبه 22 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: روند توقيف مطبوعات عادی است، دوستان مطبوعاتی مسايل را رعايت کنند تا با مدارا با آن ها برخورد شود، ايلنا

- سه روزنامه در مدت دوماهه وزارت من توقيف شده‌اند که بحث‌های آن از قبل مطرح بود.
- در هيات نظارت وزير ارشاد هم يک رای دارد.
- برخی دوستان حذف شده از هيات‌منصفه در هيچ يک از جلسات شرکت نمی‌کردند.


ايلنا: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی با بيان اينکه روند توقيف مطبوعات عادی است گفت: در هيات نظارت هم وزير ارشاد فقط يک رای دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، سيد محمد حسينی در حاشيه جشنواره ترافيک مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به سوالی درباره حجم بالای توقيف مطبوعات اظهار کرد: حجم بالايی در کار نبوده و چندين برابر توقيف مجوز صادر شده است.
وزير ارشاد درباره توقيف شش نشريه در دوماه وزارت او گفت: سه روزنامه توقيف شده‌اند که بحث‌های آن از قبل مطرح بود ضمن اينکه روند توقيف مطبوعات عادی بود البته در هيات نظارت هم وزير ارشاد رای دارد و اين هيات هفت عضو دارد که تصميم می‌گيرد.
او درباره تغيير برخی افراد در هيات منصفه مطبوعات تصريح کرد: برخی از دوستان ما در هيچ يک از جلسات شرکت نداشتند و برخی از آنها از هر دو طيف حضور فعالی نداشتند از اين رو افرادی که حذف شدند از هر دو طيف بودند.
حسينی ادامه داد: اميدواريم که تعامل خوب و يک همکاری مناسب باشد و دوستان مطبوعاتی مسايل را رعايت کنند تا با مدارا و سعه صدر با آنها برخورد شود.
وزير ارشاد به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از آخر مهرماه در مصلای تهران برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: فعلا جای مناسبی سراغ نداريم و در دراز مدت برنامه‌ريزی می‌شود که امکانات بهتری در جای ديگر به غير از مصلای تهران فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه نتيجه زحمات گذشته است و ما پذيرفته‌ايم با همان قوت کار را ادامه دهيم. دولت و شخص رييس جمهور نيز اهتمام بيشتری به برنامه‌های فرهنگی دارد.
براساس اين گزارش در مراسم اختتاميه جشنواره ترافيک و مطبوعات خبرنگار روزنامه فرهيختگان هنگام دريافت جايزه خود از معاون عقيدتی سياسی ناجا خطاب به وزير ارشاد گفت:بهترين هديه به روزنامه‌نگاران توقيف نکردن مطبوعات است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016