شنبه 9 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سومين ملاقات شاهپور کاظمی با خانواده‌اش، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- شاهپور کاظمی، پس از مدتها، ديروز با خانواده اش ملاقات کرد. اين زندانی سياسی که در روزهای ابتدايی پس از انتخابات رياست جمهوری بازداشت شده بود، در مدت ۴ ماهه بازداشت خود، تنها ۳ بار توانسته است، با خانواده اش ملاقات کند. او همچنين از تماس تلفنی نيز محروم بوده است.

شاهپورکاظمی، برادر دکتر زهرا رهنورد- همسر ميرحسين موسوی از نامزدهای معترض انتخابات رياست جمهوری- است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهندس شاهپور کاظمی ، ۶۲ ساله ، متخصص برجسته مخابراتی کشور،عضو هيات مديره توليدکنندگان "يو پی اس " و "اتاق بازرگانی مخابرات " و از شخصيتهای برجسته علمی در عرصه مخابرات و الکترونيک ايران است .اومدير يکی از بزرگترين مراکز توليد علم و فناوری های مخابراتی کشوربه نام "کارخانه منابع تغذيه الکترونيک" است که بيش از ۳۰۰ متخصص وکارمند و کارگر تحت نظر وی مشغول فعاليت وارائه خدمت هستند و در چند دهه گذشته هزاران تکنسين و متخصص حوزه های مخابراتی و الکترونيکی تحت نظر وی آموزش ديده اند.

وی همچنين از کارآفرينان حوزه مخابرات است که در زمان جنگ ايران و عراق خدمات مخابراتی و الکترونيکی به صنايع جنگی ايران ارائه می‌داده‌ است .

شرکت‌های مخابراتی پيش از اين در نامه ای به رييس قوه قضاييه با تاکيد بر اين‌که شاهپور کاظمی يکی از کارآفرينان بخش صنعت کشور با ۳۴ سال سابقه خدمت است، تاکيد کرده‌اند که او در مدت بازداشت از حقوق اوليه داشتن وکيل و دادرسی محروم بوده است.

انجمن صنفی سازندگان «يو.پی.اس» ايران و سنديکای صنعت مخابرات ايران هم در نامه‌‌های جداگا‌نه‌ای از رييس دستگاه قضايی کشور خواسته بودند که حقوق و شان جايگاه علمی شاپور کاظمی حفظ شود و دستور آزادی او هرچه زودتر صادر شود.

* زهره کاظمی اسم واقعی دکتر زهرا رهنورد است. رهنورد اسم مستعاراو در پيش از انقلاب برای فعاليت های انقلابی و سياسی اش بوده که بعد از انقلاب نيز با همين نام در جامعه شهرت پيدا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016