دوشنبه 25 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهديه مينوی، از بازداشت شدگان مراسم دعای کميل، تحت فشارهای شديد روحی در زندان است، مجموعه فعالان حقوق بشر

مهديه مينوی عضو شاخه‌ی زنان جبهه مشارکت ايران اسلامی که هم اکنون در زندان اوين به سر می‌برد، تحت فشارهای شديد روانی و هتاکی است.

به گزارش واحد زندانيان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، مهديه مينوی عضو شاخه‌ی زنان جبهه‌ی مشارکت که در تاريخ ۳۰ مهرماه در جريان برگزاری دعای کميل که برای آزادی زندانيان برگزار شده بود، به همراه عده‌يی ديگر بازداشت و روانه‌ی زندان اوين شد با فشارهای مختلف روحی در زندان روبه‌رو است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق گزارش‌های رسيده از زندان اوين، اين عضو جبهه‌ی مشارکت در وضعيت نامناسب روحی قرار دارد و به او برای اعتراف‌گيری هتاکی می‌شود.

در هجوم نيروهای امنيتی به مراسم دعای کميل که در منزل پدر همسر شهاب طباطبايی، عضو در بند شورای مرکزی جبهه مشارکت برگزار شده بود، ۷۱ نفر از افرادی که در مراسم دعا حضور داشتند، بازداشت شدند که به مرور تعدادی از آن‌ها آزاد شدند اما هم‌چنان تعدادی ديگر از آن‌ها در زندان اوين به سر می‌برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016