یکشنبه 22 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراضی دانشجويان شريف در اعتراض به بازداشت دانشجويان اين دانشگاه (با عکس)، اميرکبير

دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف روز گذشته در اعتراض به بازداشت دانشجويان اين دانشگاه دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير روز گذشته، شنبه، دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف در اعتراض به بازداشت مهدی اللهياری، فرزان رئوفی، فرهاد فرنود، دياکو قصلانی، مهدی کلاری، دانشجويان اين دانشگاه و نيز برخوردهای صورت گرفته با دانشجويان تجمع اعتراضی برگزار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجويان ضمن حمل تصاويری از دانشجويان بازداشت شده شعارهايی در حمايت از همکلاسی های در بندشان سر دادند.

گفتنی است پيش از اين بيانيه ای از جانب دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف بر روی برخی وب سايت ها قرار گرفته بود که در آن از تداوم اعتراضات تا آزادی دانشجويان خبر داده بود. در قسمتی از اين بيانيه آمده است:" ما دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف ، تا آزادی تمام دانشجويان دريند ، و خارج شدن تمامی دانشگاهها از حالت نظامی وخروج نيروهای مزدور از دانشگاهها، کلاسها را تحريم می کنيم و تجمع اعتراضی خود را هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ از جلوی سلف دانشگاه آغاز می کنيم."

پيش از اين و در جريان تجمع دانشجويان دانشگاه شريف در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه تعدادی از دانشجويان اين دانشگاه بازداشت شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016