یکشنبه 22 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه اعتراض دانشجويان دانشگاه تهران در ۲۲ آذرماه، اميرکبير

دانشجويان دانشگاه تهران امروز نيز به تجمع و اعتراض خود ادامه دادند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير دانشجويان دانشگاه تهران امروز در تجمع خود ضمن اعتراض مجدد به حمله نيروهای نظامی به دانشگاه تهران در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر خواستار استعفای فرهاد رهبر شدند.

دانشجويان سبز دانشگاه تهران همچنين عکس هايی از آيت الله خمينی را برای اعلام برائت از سناريوی کودتاچيان در دست داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجويان دانشگاه تهران همچنين شعارهايی همچون «خمينی کجايی موسوی تنها شده» و «سلام بر خمينی، درود بر موسوی» و شعارهايی بر عليه صدا و سيما سر دادند.

روز گذشته نيز دانشجويان دانشکده های مختلف دانشگاه تهران از جمله دانشجويان دانشکده فنی و دانشکده هنرهای زيبا دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار استعفای فرهاد رهبر شده بودند.

لازم به يادآوری است نيروهای انصار نظامی متشکل از سپاه و اعضای پايگاه های مقاومت بسيج در روزهای شانزهم و هفدم آذرماه همزمان با برپايی مراسم روز دانشجو توسط دانشجويان دانشگاه تهران با استفاده از کارت های تردد آبی رنگی که با هماهنگی سپاه و رياست دانشگاه تهران به آنان داده شده بود با وسايلی همچون چوب، شوکر، گاز اشک آور و اسپری فلفل وارد دانشگاه تهران شده و به دانشجويان حمله کردند.

[دو فيلم از اين تجمع را ببينيد]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016